Sugarcoat schreef:
Geen probleem en succes!
Aan je motivatie te horen heb je wel creativiteit in je!
DebbieCreate schreef:
Is goed, bedankt voor de tip!
Sugarcoat schreef:
Bij Creativity moet je bij je sollicitatie iets creatiefs laten zien, maar ik vind het niet echt creatief gemaakt sorry.
DebbieCreate schreef:
Hoezo niet?
Bij welk team bedoel je? Het is mijn stijl? xd
Hoezo niet?
Bij welk team bedoel je? Het is mijn stijl? xd
Bij Creativity moet je bij je sollicitatie iets creatiefs laten zien, maar ik vind het niet echt creatief gemaakt sorry.
Is goed, bedankt voor de tip!
Geen probleem en succes!
Aan je motivatie te horen heb je wel creativiteit in je!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


12