Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
23 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Sollicitatie Creativity
Sugarcoat
Straatmuzikant



Hoezo niet?

Bij welk team bedoel je? Het is mijn stijl? xd

Bij Creativity moet je bij je sollicitatie iets creatiefs laten zien, maar ik vind het niet echt creatief gemaakt sorry.

Is goed, bedankt voor de tip!

Geen probleem en succes!
Aan je motivatie te horen heb je wel creativiteit in je!
DebbieCreate
YouTube-ster



Bij Creativity moet je bij je sollicitatie iets creatiefs laten zien, maar ik vind het niet echt creatief gemaakt sorry.

Is goed, bedankt voor de tip!

Geen probleem en succes!
Aan je motivatie te horen heb je wel creativiteit in je!

Mooi dat dat wel goed is!
DebbieCreate
YouTube-ster



Bij Creativity moet je bij je sollicitatie iets creatiefs laten zien, maar ik vind het niet echt creatief gemaakt sorry.

Is goed, bedankt voor de tip!

Misschien is mijn blog een voorbeeld? Niet dat ik zelf lid ben, maar hij is wel vrij creatief vind ik? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Ik kijk wel even!
DebbieCreate
YouTube-ster



En nu dan?
Omg nu vind ik hem goed.
DebbieCreate
YouTube-ster



Ik kan niet onder mening jongens zeg wat!
DebbieCreate
YouTube-ster



hh
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: