Felicia schreef:
Hoe bedoel je droog?
Akiramenaide schreef:
Ik vind wel dat je soms wat droog bent, maar het is wel fijn dat je gemindert bent met praten over hotel 13.
Felicia schreef:
Kom maar op. Hopelijk wat leuks ben in een goede bui en wil dat graag zo houden.
Kom maar op. Hopelijk wat leuks ben in een goede bui en wil dat graag zo houden.
Ik vind wel dat je soms wat droog bent, maar het is wel fijn dat je gemindert bent met praten over hotel 13.
Hoe bedoel je droog?


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20