Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Time to change my name !!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Welke naam is beter?
1. IloveBram 
2. BramIsCool
3. BramLover
4. BramRuleTheWorld
5. GoBram
6. BramIsPerfect 
7. GeenVPzonderBram

Nog sugesties ?


GA WEG sad
nee blijf omfg

AHAHAH
Anoniem
Wereldberoemd



Als iemand mij 200 credits geeft dan ga ik mijn naam veranderen in BramIsPerfect!
Account verwijderd




Is het ook hahahahaha

Tis voor ff . Mensen tis maar voor zijn reactie te zien hoor ! Lol

Ja daarom hahaha, i get it. 

:) dat lijkt me gwn zo grappig .
Sophrosyne
Straatmuzikant



Moest iemand dit doen maar dan met mijn naam zou ik mezelf er gigantisch aan irriteren.

Ik denk niet dat iemand dat zou doen but ok

omg pijnlijk
Silatunique
Landelijke ster



Moest iemand dit doen maar dan met mijn naam zou ik mezelf er gigantisch aan irriteren.

Ik denk niet dat iemand dat zou doen but ok

omg pijnlijk

Ik bedoel het niet gemeen hoor, maar sws 200 cr uitgeven voor en naam? ..
Account verwijderd




Moest iemand dit doen maar dan met mijn naam zou ik mezelf er gigantisch aan irriteren.

Ik denk niet dat iemand dat zou doen but ok

omg pijnlijk

Omg bitchfight haha nee ok das gemeen
Account verwijderd




Maar ff serieus . Welke naam ? 
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik denk niet dat iemand dat zou doen but ok

omg pijnlijk

Omg bitchfight haha nee ok das gemeen

nee ok bram zegt dat elke keer wanneer we aan t facetimen zijn kaaay
Account verwijderd




Moest iemand dit doen maar dan met mijn naam zou ik mezelf er gigantisch aan irriteren.

Tja maar jij bent jij. Hij weet dat zijn selfies op mijn achtergrond staan can mijn iPhone enzo

...stalker alarm

Ik weet het dat schreef ik erbij. En hij vond het wel cute
Silatunique
Landelijke ster



Moest iemand dit doen maar dan met mijn naam zou ik mezelf er gigantisch aan irriteren.

Tja maar jij bent jij. Hij weet dat zijn selfies op mijn achtergrond staan can mijn iPhone enzo

...stalker alarm

Account verwijderd




Tja maar jij bent jij. Hij weet dat zijn selfies op mijn achtergrond staan can mijn iPhone enzo

...stalker alarm


Haha 
Silatunique
Landelijke ster



omg pijnlijk

Ik bedoel het niet gemeen hoor, maar sws 200 cr uitgeven voor en naam? ..

Moet je misschien beter op gaan letten wat je post, voor je nog zo'n kutreactie plaatst.
Niet dat het me boeit dat niemand zoiets zou doen, tho. Hun verlies.

Hoezo 'verlies' als hun dat doen, who cares, denken 'ik heb fans' 
Sophrosyne
Straatmuzikant



Moest iemand dit doen maar dan met mijn naam zou ik mezelf er gigantisch aan irriteren.

Ik denk niet dat iemand dat zou doen but ok

Jij moet niets zeggen babe

BRAAAAM KIJK JE MAIL
Silatunique
Landelijke ster



Tja maar jij bent jij. Hij weet dat zijn selfies op mijn achtergrond staan can mijn iPhone enzo

...stalker alarm


  
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik bedoel het niet gemeen hoor, maar sws 200 cr uitgeven voor en naam? ..

Moet je misschien beter op gaan letten wat je post, voor je nog zo'n kutreactie plaatst.
Niet dat het me boeit dat niemand zoiets zou doen, tho. Hun verlies.

Hoezo 'verlies' als hun dat doen, who cares, denken 'ik heb fans' 

kay ff popcorn pakken, its gonna get painful in here (believe me, een discussie van bram win je niet (vaak), srry ive been there)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste