Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Tbh ben ik bang dat
Anoniem
Minister of Pop



Hh
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb zo een idee waardoor dat komt..

tell us

Das beter om niet te doen. Ik wil Lianne en Kaj niet pijn doen en ik wil dat ze de hoop erin houden. Kaj was m'n bff en Lianne is dat nu nog, als ze het willen weten, mailen ze me maar. :x

Mail mij even? 
Ralsei
Internationale ster



Ik heb zo een idee waardoor dat komt..

tell us

Das beter om niet te doen. Ik wil Lianne en Kaj niet pijn doen en ik wil dat ze de hoop erin houden. Kaj was m'n bff en Lianne is dat nu nog, als ze het willen weten, mailen ze me maar. :x

Dus je wilt/mag het niet vertellen...
Anoniem
Landelijke ster



tell us

Das beter om niet te doen. Ik wil Lianne en Kaj niet pijn doen en ik wil dat ze de hoop erin houden. Kaj was m'n bff en Lianne is dat nu nog, als ze het willen weten, mailen ze me maar. :x

Mail mij even? 

Anoniem
Minister of Pop



Das beter om niet te doen. Ik wil Lianne en Kaj niet pijn doen en ik wil dat ze de hoop erin houden. Kaj was m'n bff en Lianne is dat nu nog, als ze het willen weten, mailen ze me maar. :x

Mail mij even? 


Account verwijderd




VP moet blijven bestaan sad
Ralsei
Internationale ster



VP moet blijven bestaan sad

Als ze het niet kunnen betalen moeten we wel offline.
Anoniem
Landelijke ster



Das beter om niet te doen. Ik wil Lianne en Kaj niet pijn doen en ik wil dat ze de hoop erin houden. Kaj was m'n bff en Lianne is dat nu nog, als ze het willen weten, mailen ze me maar. :x

Dus je wilt/mag het niet vertellen...

Ik wil het niet. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Dan moet je ook niet zeggen dat je t denkt te weten hoor. Hou dan lekker je klep toe.
Anoniem
Minister of Pop



VP moet blijven bestaan sad

Dit dit dit dit dit ik zou t echt jmmr vinden als het stopt
Account verwijderd




VP moet blijven bestaan sad

Als ze het niet kunnen betalen moeten we wel offline.

Tja idd.
Anoniem
Minister of Pop



Ik wil het niet. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Dan moet je ook niet zeggen dat je t denkt te weten hoor. Hou dan lekker je klep toe.

Weet je, je zou best eens wat vriendelijker kunnen reageren hoor. Zo'n moeite is dat toch niet? Kom op zeg.

Wil je me mailen wat je denkt nu ben ik nieuwsgierig
Anoniem
Wereldberoemd



Ik wil het niet. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Dan moet je ook niet zeggen dat je t denkt te weten hoor. Hou dan lekker je klep toe.

Weet je, je zou best eens wat vriendelijker kunnen reageren hoor. Zo'n moeite is dat toch niet? Kom op zeg.

Je kan ook gewoon besluiten om mensen niet nieuwsgierig te gaan maken door te zeggen 'dat jij weet wat er aan de hand is', je weet namelijk dat mensen het dan willen weten en als je het dan niet vertelt, is dat ronduit naaiend. :')
Anoniem
Landelijke ster



Ik wil het niet. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Dan moet je ook niet zeggen dat je t denkt te weten hoor. Hou dan lekker je klep toe.

Weet je, je zou best eens wat vriendelijker kunnen reageren hoor. Zo'n moeite is dat toch niet? Kom op zeg.

Nah.
Ralsei
Internationale ster



Das beter om niet te doen. Ik wil Lianne en Kaj niet pijn doen en ik wil dat ze de hoop erin houden. Kaj was m'n bff en Lianne is dat nu nog, als ze het willen weten, mailen ze me maar. :x

Dus je wilt/mag het niet vertellen...

Ik wil het niet. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Ik denk omdat  er te weinig inkomsten zijn en daardoor weinig updates en weinig nieuwe serieuze leden. Ook odat Lianne en Kaj een leven hebben en VP boos wordt dat ze weinig online komen (onterecht) dan zijn er nog minder leden want ze stoppen en ook de leden die geld uitgeven gaan dat doen. Het is een spiraal die steeds meer naar beneden gaat VP blijft online door cr te kopen en niet met popdollars te handelen voor belachelijk lage prijzen.
Account verwijderd




Dan moet je ook niet zeggen dat je t denkt te weten hoor. Hou dan lekker je klep toe.

Weet je, je zou best eens wat vriendelijker kunnen reageren hoor. Zo'n moeite is dat toch niet? Kom op zeg.

Je kan ook gewoon besluiten om mensen niet nieuwsgierig te gaan maken door te zeggen 'dat jij weet wat er aan de hand is', je weet namelijk dat mensen het dan willen weten en als je het dan niet vertelt, is dat ronduit naaiend. :')

Haha ja inderdaad daar kan ik echt niet tegen xD
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste