Riraito schreef:
Unashamed schreef:
Rhea schreef:
Dan moet je ook niet zeggen dat je t denkt te weten hoor. Hou dan lekker je klep toe.
Weet je, je zou best eens wat vriendelijker kunnen reageren hoor. Zo'n moeite is dat toch niet? Kom op zeg.
Je kan ook gewoon besluiten om mensen niet nieuwsgierig te gaan maken door te zeggen 'dat jij weet wat er aan de hand is', je weet namelijk dat mensen het dan willen weten en als je het dan niet vertelt, is dat ronduit naaiend. :')