Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
vanmiddag Tarja meeten
Anoniem
YouTube-ster



Als je Tarja maar niet bijt, ze heeft een gevoelige huid ;-;


ja ok ;-;

Je mag haar wel likken ze smaakt naar aardbeien <3


How do you know? o.O :o
Anoniem
Popster



Jaloers!!
Anoniem
Wereldberoemd



Wooohoooo <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>
meeten <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>
I <3 Heist
aan Visserkappeletje? of heldenplein...?????
of de bolle? (het plein ervoor of een ander voorstel <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>


doe maar bij carnaval winkeltje is dicht bij bolle
Anoniem
Wereldberoemd



Jaloers!!


hihihii
Anoniem
YouTube-ster



Wooohoooo <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>
meeten <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>
I <3 Heist
aan Visserkappeletje? of heldenplein...?????
of de bolle? (het plein ervoor of een ander voorstel <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>


doe maar bij carnaval winkeltje is dicht bij bolle

the crazy corner?
staat genoteerd :d
Anoniem
Wereldberoemd



Wooohoooo <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>
meeten <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>
I <3 Heist
aan Visserkappeletje? of heldenplein...?????
of de bolle? (het plein ervoor of een ander voorstel <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>


doe maar bij carnaval winkeltje is dicht bij bolle

the crazy corner?
staat genoteerd <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>


jaa
Anoniem
YouTube-ster



hh :d
Anoniem
YouTube-ster



Jaloers!!

don't be :c
Anoniem
YouTube-ster



Ik ben jaloers op Tarja :$
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ben jaloers op Tarja <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>


AWW hihihi :$ ooit gaan we wel meeten lieverd beloofd <3
Anoniem
YouTube-ster



Ik ben jaloers op Tarja <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>


AWW hihihi <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'> ooit gaan we wel meeten lieverd beloofd <3

Maar ik mag niet meeten :cry2:
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ben jaloers op Tarja <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>


AWW hihihi <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'> ooit gaan we wel meeten lieverd beloofd <3

Maar ik mag niet meeten <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>


sanava bitch D; moet wel
Anoniem
YouTube-ster




AWW hihihi <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'> ooit gaan we wel meeten lieverd beloofd <3

Maar ik mag niet meeten <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>'>


sanava bitch D; moet wel

haha m'n ouders zeggen zo :"je kan niemand vertrouwen van internet en je bent nog maar 12 Bo, dus daar komt niets van in huis!"
Anoniem
Wereldberoemd



Maar ik mag niet meeten <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>'>'>


sanava bitch D; moet wel

haha m'n ouders zeggen zo :"je kan niemand vertrouwen van internet en je bent nog maar 12 Bo, dus daar komt niets van in huis!"


dat klonk echt gemeen voor mij D;
Anoniem
Wereldberoemd



ik nog niet ;-;


dan lees je ook niet vaak je foeum

Schat ik was bijna 3 maand weg.


het is deze week op forum geweest
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste