Tarja schreef:
How do you know? o.O
JUNI schreef:
Je mag haar wel likken ze smaakt naar aardbeien <3
Amicizia schreef:
ja ok ;-;
JUNI schreef:
Als je Tarja maar niet bijt, ze heeft een gevoelige huid ;-;
Als je Tarja maar niet bijt, ze heeft een gevoelige huid ;-;
ja ok ;-;
Je mag haar wel likken ze smaakt naar aardbeien <3
How do you know? o.O


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17




