Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
21 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Voor welke badge ga jij?
Voor welke badge ga je?
Anoniem
Wereldberoemd



Admin ofc.
Account verwijderd




moderator, maar dat gaat me nooit lukken :c
Gray
Wereldberoemd



moderator, maar dat gaat me nooit lukken :c

Ik wil ook zo graag mod worden haha, maar ja, lukt toch niet. Voor CT wil ik dan wel heel graag gaan.
Anoniem
Playback-ster



nog een keer nt en wellicht ooit smt maar idk moet ik nog beter over nadenken 
Anoniem
Playback-ster



moderator, maar dat gaat me nooit lukken :c

hallo als ik moderator kon worden kan iedereen dat 
Account verwijderd




moderator, maar dat gaat me nooit lukken :c

Ik wil ook zo graag mod worden haha, maar ja, lukt toch niet. Voor CT wil ik dan wel heel graag gaan.

ja, alvast succes als er weer verkiezingen komen c:
Account verwijderd




moderator, maar dat gaat me nooit lukken :c

hallo als ik moderator kon worden kan iedereen dat 

haha (:
Anoniem
YouTube-ster



moderator, maar dat gaat me nooit lukken :c

hallo als ik moderator kon worden kan iedereen dat 

ik kan het wel maar mijn ouders gaan het niet toestaan dat ik mijn identiteitsbewijs moet laten zien

dusdat 
Gray
Wereldberoemd



moderator, maar dat gaat me nooit lukken :c

Ik wil ook zo graag mod worden haha, maar ja, lukt toch niet. Voor CT wil ik dan wel heel graag gaan.

ja, alvast succes als er weer verkiezingen komen c:

Ik denk niet dat er snel verkiezingen komen xd Iedereen is lekker actief in het CT, dus ja :)
Anoniem
Wereldberoemd



Eh ik wil nog NT eigenlijk, maar ik heb er al wel zat om me bezig te houden x)
Account verwijderd




Ik wil ook zo graag mod worden haha, maar ja, lukt toch niet. Voor CT wil ik dan wel heel graag gaan.

ja, alvast succes als er weer verkiezingen komen c:

Ik denk niet dat er snel verkiezingen komen xd Iedereen is lekker actief in het CT, dus ja <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

klopt, maar voor in de toekomst ;p
Anoniem
Popster



admin
Account verwijderd




ik denk voor smt 
Account verwijderd




Wauw er zijn veel functies, maar ik zou voor moderator gaan =)
Anoniem
YouTube-ster



Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste