JustLuna schreef:
NinaH schreef:
Ik wil ook zo graag mod worden haha, maar ja, lukt toch niet. Voor CT wil ik dan wel heel graag gaan.
ja, alvast succes als er weer verkiezingen komen c:
Ik denk niet dat er snel verkiezingen komen xd Iedereen is lekker actief in het CT, dus ja