Euphraxia schreef: probeer het! Je hebt volgens mij al genoeg goede inzendingen gezien dus inspiratie heb je genoeg, en als je het super graag wilt, give it a try?! je hebt niks te verliezen, er valt alleen maar te winnen. Ennnn niet geprobeert is altijd mis
Ja, ik ook.. Ik baal zo hard D: Maar ik ga geen topic maken want dan ben ik weer de dramaqueen net als toen bij creativity. En ik kom er wel weer overheen. C: Misschien heb ik toch nog wel een kansje maar ik denk het niet eerlijk gezegd.