Berichten
Platenlabel
Recent online: 52
Manager:
Inactief (klik voor info)
Maak gratis account | Log in
Je bent niet ingelogd
Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0
|
0
|
0
|
0
|
0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
xlorenzox
Hup Holland Hup๐ณ๐ฑ๐งกโฝ๏ธ
Anoniem
๐ โฝ๏ธ ๐ฅ ๐๏ธ ๐
Anoniem
Ik mis Harry
DutchStoryLover
LOVE het nieuwe album van Niall
Anoniem
Ik wens iedereen een heel fijne junie!
Mai
omg ik zie allemaal spelers met motten vleugels, tell me how i get them ??
bluesweater
Yay! nieuwe achtergrond!!
Anoniem
Mijn armen wel! Heerlijk die zon!
Anoniem
Ben jij al bruin?
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account?
Klik hier
om een gratis account aan te maken.
> Sluiten
Forum
Startalk
Blogstatistieken
Vriendenbeheer
Vriendenbeheer
Facebookvrienden uitnodigen
Topics
Berichten
Professional Artist VIP
Totaal aantal maanden manager gehad
Star Magnet zilver
Aantal spelers die een account aanmaakten na het klikken op jouw promotielink en die het level YouTube-ster hebben behaald!
Fashion Star brons
Aantal opeenvolgende dagen nieuwe look
The Socializer brons
Posts op andermans forum/blog/gastenboek
Marathon Master VIP
Aantal opeenvolgende dagen online geweest
World Dominator VIP
Aantal voltooide tours
16
van de
24
sterren behaald
Forum
Game
<
Virtual Popstar
Eerste
|
Vorige
| Pagina:
1
2
Wie doen er mee aan de CT verkiezingen
Silatunique
Landelijke ster
Silatunique schreef:
CompetitieTeam schreef:
Bram schreef:
CompetitieTeam schreef:
Ik!
echt
joa
ferry naice
Anoniem
YouTube-ster
Euphraxia schreef:
CompetitieTeam schreef:
Bram schreef:
CompetitieTeam schreef:
Ik!
echt
joa
wooow ik denk dat je nooit bij het CT team komt hoor XD
CompetitieTeam
Landelijke ster
CompetitieTeam schreef:
Bram schreef:
CompetitieTeam schreef:
Bram schreef:
echt
joa
SUCCES omG
Dank!
CompetitieTeam
Landelijke ster
CompetitieTeam schreef:
yucan schreef:
CompetitieTeam schreef:
Bram schreef:
echt
joa
wooow ik denk dat je nooit bij het CT team komt hoor XD
:c jij bent gemeen omg
Anoniem
Minister of Pop
Oase schreef:
Ik xd
Anoniem
YouTube-ster
Euphraxia schreef:
CompetitieTeam schreef:
yucan schreef:
CompetitieTeam schreef:
joa
wooow ik denk dat je nooit bij het CT team komt hoor XD
:c jij bent gemeen omg
twas maar een grapje
ik dacht dat dat wel over kwam... srreyy
CompetitieTeam
Landelijke ster
CompetitieTeam schreef:
yucan schreef:
CompetitieTeam schreef:
yucan schreef:
wooow ik denk dat je nooit bij het CT team komt hoor XD
:c jij bent gemeen omg
twas maar een grapje
ik dacht dat dat wel over kwam... srreyy
:'c
Anoniem
YouTube-ster
Euphraxia schreef:
CompetitieTeam schreef:
yucan schreef:
CompetitieTeam schreef:
:c jij bent gemeen omg
twas maar een grapje
ik dacht dat dat wel over kwam... srreyy
:'c
aww t was meer als grapje van, je bent al CT maarjaahhhhh zoiets komt via internet niet over
CompetitieTeam
Landelijke ster
CompetitieTeam schreef:
yucan schreef:
CompetitieTeam schreef:
yucan schreef:
twas maar een grapje
ik dacht dat dat wel over kwam... srreyy
:'c
aww t was meer als grapje van, je bent al CT maarjaahhhhh zoiets komt via internet niet over
Ach Yana had het er altijd al over dat ik sarcasme niet aan kon hahahaha
maar nee ik vatte dat je een grapje maakte hoor, ik ben blond, maar niet zo blond hahahah
Anoniem
YouTube-ster
Euphraxia schreef:
CompetitieTeam schreef:
yucan schreef:
CompetitieTeam schreef:
:'c
aww t was meer als grapje van, je bent al CT maarjaahhhhh zoiets komt via internet niet over
Ach Yana had het er altijd al over dat ik sarcasme niet aan kon hahahaha
maar nee ik vatte dat je een grapje maakte hoor, ik ben blond, maar niet zo blond hahahah
oke gelukkig, ik vind het echt heel erg als ik mensen kwets
CompetitieTeam
Landelijke ster
CompetitieTeam schreef:
yucan schreef:
CompetitieTeam schreef:
yucan schreef:
aww t was meer als grapje van, je bent al CT maarjaahhhhh zoiets komt via internet niet over
Ach Yana had het er altijd al over dat ik sarcasme niet aan kon hahahaha
maar nee ik vatte dat je een grapje maakte hoor, ik ben blond, maar niet zo blond hahahah
oke gelukkig, ik vind het echt heel erg als ik mensen kwets
hahah deed je niet hoor, maak je geen zorgen (;
Anoniem
YouTube-ster
Euphraxia schreef:
CompetitieTeam schreef:
yucan schreef:
CompetitieTeam schreef:
Ach Yana had het er altijd al over dat ik sarcasme niet aan kon hahahaha
maar nee ik vatte dat je een grapje maakte hoor, ik ben blond, maar niet zo blond hahahah
oke gelukkig, ik vind het echt heel erg als ik mensen kwets
hahah deed je niet hoor, maak je geen zorgen (;
yayy C:
Plaats een reactie
Reageer
Deel dit topic op:
Om nieuwe berichten te laden:
ingeschakeld
Eerste
|
Vorige
| Pagina:
1
2