Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Wie doen er mee aan de CT verkiezingen
Silatunique
Landelijke ster



Ik!

echt

joa

ferry naice
Anoniem
YouTube-ster



Ik!

echt

joa

wooow ik denk dat je nooit bij het CT team komt hoor XD
CompetitieTeam
Landelijke ster



echt

joa

SUCCES omG

Dank!
CompetitieTeam
Landelijke ster



echt

joa

wooow ik denk dat je nooit bij het CT team komt hoor XD

:c jij bent gemeen omg
Anoniem
Minister of Pop



Ik xd
Anoniem
YouTube-ster



joa

wooow ik denk dat je nooit bij het CT team komt hoor XD

:c jij bent gemeen omg

twas maar een grapje sad ik dacht dat dat wel over kwam... srreyy
CompetitieTeam
Landelijke ster



wooow ik denk dat je nooit bij het CT team komt hoor XD

:c jij bent gemeen omg

twas maar een grapje sad ik dacht dat dat wel over kwam... srreyy

:'c
Anoniem
YouTube-ster



:c jij bent gemeen omg

twas maar een grapje sad ik dacht dat dat wel over kwam... srreyy

:'c

aww t was meer als grapje van, je bent al CT maarjaahhhhh zoiets komt via internet niet over
CompetitieTeam
Landelijke ster



twas maar een grapje sad ik dacht dat dat wel over kwam... srreyy

:'c

aww t was meer als grapje van, je bent al CT maarjaahhhhh zoiets komt via internet niet over

Ach Yana had het er altijd al over dat ik sarcasme niet aan kon hahahaha


maar nee ik vatte dat je een grapje maakte hoor, ik ben blond, maar niet zo blond hahahah
Anoniem
YouTube-ster



:'c

aww t was meer als grapje van, je bent al CT maarjaahhhhh zoiets komt via internet niet over

Ach Yana had het er altijd al over dat ik sarcasme niet aan kon hahahaha


maar nee ik vatte dat je een grapje maakte hoor, ik ben blond, maar niet zo blond hahahah

oke gelukkig, ik vind het echt heel erg als ik mensen kwets :$
CompetitieTeam
Landelijke ster



aww t was meer als grapje van, je bent al CT maarjaahhhhh zoiets komt via internet niet over

Ach Yana had het er altijd al over dat ik sarcasme niet aan kon hahahaha


maar nee ik vatte dat je een grapje maakte hoor, ik ben blond, maar niet zo blond hahahah

oke gelukkig, ik vind het echt heel erg als ik mensen kwets <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

hahah deed je niet hoor, maak je geen zorgen (;
Anoniem
YouTube-ster



Ach Yana had het er altijd al over dat ik sarcasme niet aan kon hahahaha


maar nee ik vatte dat je een grapje maakte hoor, ik ben blond, maar niet zo blond hahahah

oke gelukkig, ik vind het echt heel erg als ik mensen kwets <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

hahah deed je niet hoor, maak je geen zorgen (;

yayy C:


Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: