Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
GEZOCHT: competitie mensen!
Anoniem
Wereldberoemd



Nee sorry, ik gebruik mijn competities zelf.
Toothless
Wereldberoemd



Ik wil best competitie's bedenken, als iemand anders ze voor me online zet, want ik kan alleen via telefoon online blijven

Ik kan ze wel online zetten, no problem!
Toothless
Wereldberoemd



Nee sorry, ik gebruik mijn competities zelf.

Oké. 
Toothless
Wereldberoemd



hh
Toothless
Wereldberoemd



hh
Anoniem
Minister of Pop



En nu denk ik ik wil me opgeven maar kan die nacht er nii bij zijn ugh
Toothless
Wereldberoemd



En nu denk ik ik wil me opgeven maar kan die nacht er nii bij zijn ugh

Je kan die competities van te voren allemaal bedenken en dan zet ik ze online. ;)
Anoniem
Minister of Pop



En nu denk ik ik wil me opgeven maar kan die nacht er nii bij zijn ugh

Je kan die competities van te voren allemaal bedenken en dan zet ik ze online. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Als je dat wil doen
Toothless
Wereldberoemd



En nu denk ik ik wil me opgeven maar kan die nacht er nii bij zijn ugh

Je kan die competities van te voren allemaal bedenken en dan zet ik ze online. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Als je dat wil doen

natuurlijk! het gaat mij erom dat ik ze niet állemaal zelf wil bedenken en het natuurlijk gewoon leuk vind als mensen met me meedenken.
themissfortune
Straatmuzikant



K zou het ook best willen maar k kan geen lay out maken dus laat k het maar niet doen
Ralsei
Internationale ster



Ik denk dat ik wel mag maar 17 augustus is wel mijn verjaardag dus ik wil wel energie voor de avond daarna over houden. XD
alishakusx
Straatmuzikant



Ik zou super graag willen :3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: