Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: STEM!
Ilse, Joline en Mirinda maken signs!!
Anoniem
Wereldberoemd



Als t geen 100 is maakt het ook niet uit want waarschijnlijk doen we het toch wel haha.
Anoniem
YouTube-ster



Als t geen 100 is maakt het ook niet uit want waarschijnlijk doen we het toch wel haha.

Wou ik net zeggen ahaha
Anoniem
Wereldberoemd



Zolang je er eentje voor mij maakt!!
Anoniem
Wereldberoemd



Doe een sign voor me en dan regel ik wel dat jullie een sign van Tinn en mij terug krijgen!!!!
Anoniem
YouTube-ster



Doe een sign voor me en dan regel ik wel dat jullie een sign van Tinn en mij terug krijgen!!!!

Oké!!!!
Anoniem
Wereldberoemd



Doe een sign voor me en dan regel ik wel dat jullie een sign van Tinn en mij terug krijgen!!!!

Omgggg is goed
Anoniem
Wereldberoemd



Oké dan moet ik wel eerst Tinn overhalen maar dat lkut wel haha n__n
Anoniem
YouTube-ster



Oké dan moet ik wel eerst Tinn overhalen maar dat lkut wel haha n__n

Mooizo ehehehe
Daddy
Internationale ster



ALS IK EEN SIGN KRIJG KRIJGEN JULLIE NIKS BESTE DEAL
Anoniem
Queen of Queens



hh
Anoniem
YouTube-ster



ALS IK EEN SIGN KRIJG KRIJGEN JULLIE NIKS BESTE DEAL


NEE JE GEEFT ONS DAN EEN IJSJE IN NIJMEGEN XOXOOX 
grpj hoor, allleen aan mij
Anoniem
YouTube-ster




NEE JE GEEFT ONS DAN EEN IJSJE IN NIJMEGEN XOXOOX 
grpj hoor, allleen aan mij

als ik genoeg geld heb!!!
o wacht nee kan wel
want anna en halima moeten een ijsje aan mij geven omdat ze de emmer water over hun hoofd gooi challenge niet deden!!

AHAHAHA mooi!!!
Anoniem
YouTube-ster



ik heb dat challenge ding ook nie gedaan omdat sommige mensen zo debiel zijn om mij te nomineren als ik op vakantie ben xd
Anoniem
YouTube-ster



ik heb dat challenge ding ook nie gedaan omdat sommige mensen zo debiel zijn om mij te nomineren als ik op vakantie ben xd

ik wou jou eig eerst ook nomineren idd maar ik bedacht dat je op vakantie was
dus ik was aardig en nomineerde anna!!!

Goedzo!!!
Anoniem
Wereldberoemd



IK WIL!!!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste