Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
23 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
waarom is jolines naam zo leeg.......
Account verwijderd




no way

stay





I want you to stayyyy

*dramatische pianomuziek*

Anoniem
YouTube-ster



gaan we staken

of nee een petitie!!!!

Okee, met 60 mensen blijf ik xxx
Account verwijderd




gaan we staken

of nee een petitie!!!!

Okee, met 60 mensen blijf ik xxx

wacht zal ik een topic aanmaken???
Anoniem
Minister of Pop



Waarom stop je met je funxties?
Anoniem
YouTube-ster



wacht maar als ik in zwolle ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WANNEER

maakt mij niet uit kies jij maar!!!
ik kan van 11 tot 24
maar de 11de, 13de, 14de, 16de en 21ste kan ik niet!!!

Vrijdag de 15e kan ik wel denk ik, moet ik ff overleggen!!!!!!!
Cinta
Landelijke ster



gaan we staken

of nee een petitie!!!!

Okee, met 60 mensen blijf ik xxx

ECHT

@marin ja met poll
Account verwijderd




gaan we staken

of nee een petitie!!!!

Okee, met 60 mensen blijf ik xxx

ECHT

@marin ja met poll

isgoe
Account verwijderd




laten we een doorstuurmail maken en naar iedereen sturen en dat je je naam er steeds onder moet zetten!!!!
maar ik ben te lui om dat te maken

heb al topic lm
Account verwijderd




virtualpopstar.com/social/…;topic=377116
Anoniem
YouTube-ster



maakt mij niet uit kies jij maar!!!
ik kan van 11 tot 24
maar de 11de, 13de, 14de, 16de en 21ste kan ik niet!!!

Vrijdag de 15e kan ik wel denk ik, moet ik ff overleggen!!!!!!!

geef maar door als t kan dan kom ik dan!!!!

T KAN!!!!!!
moeten we jos enz ook overhalen om te komen!!!
Anoniem
YouTube-ster



geef maar door als t kan dan kom ik dan!!!!

T KAN!!!!!!
moeten we jos enz ook overhalen om te komen!!!

yes mooooi!!!!!
jaa idd!!! i

beste plan efur
Anoniem
Wereldberoemd



omdat ik besloot een leven te gaan krijgen!!!!!!!! goed he!!!!!!
na m'n zomeractie stop ik ook met nt woeh

je bent de enige met leuke nvdd's

samen met taylorswift

en rochel

Okay, dan zul je die van mij dus niet missen.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: