Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Ik truth
Anoniem
Straatmuzikant



uwu
Merel
Straatmuzikant



x
AnimauxRouges
YouTube-ster



C:
Sophrosyne
Straatmuzikant



uwu

Ja Mel jij bent echt zo'n lieve meid, je helpt me wanneer ik er doorheen zit en je helpt echt super je bent echt een geweldige vriendin. <3
Sophrosyne
Straatmuzikant



jej

kay vien ily jouw humor is echt fantastischhh, ik was net dm's aan het kijken met jou, dana en jullie fittie omg jij met je pot mayo omg ily
Sophrosyne
Straatmuzikant



C:

Ik ben echt dol op je sims blogs, dat vind ik de leukste! Het liefst heb ik natuurlijk dat je alleen maar die blogs doet. :$
Anoniem
Straatmuzikant



.
Sophrosyne
Straatmuzikant



.

Hmm ik ken je niet persoonlijk maar als je inderdaad zo bent en de ''roddels'' over jou zijn waar dan mag ik je echt niet. :')
Anoniem
Internationale ster



(:
Sophrosyne
Straatmuzikant



(:

Je bent echt een topmeid en ik was superblij voor je toen je CT werd want je verdient dat! <3
Fem
Popster



Nice ;3
Sophrosyne
Straatmuzikant



Nice ;3

Je bent echt een topmeid! <3
Sophrosyne
Straatmuzikant



xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ergens begrijp ik niet waarom je überhaupt nog reageert. xd

Maargoed als je er toch om vraagt, ik zit nog steeds met een paar dingen die jij over me hebt gezegt en mijn vertrouwen is jou was totaal weg toen ik erachter kwam dat jij mijn geheimen en screenshots van dingen die ik heb gezegt doorlulde en doormailde naar mijn vrienden om iets in mij kapot te maken, ik vond en vind dat nog steeds heel naaiend. Daarnaast maar je HSP belachelijk en dat vond ik best laf en gemeen, maargoed ik kan er niet eeuwen over inzitten gezien ik alleen mezelf daarmee heb. Ik vind dat je nu wel normaal tegen me kan doen en dat vind ik fijn, ik denk niet dat wij ooit nog bevriend worden maar zolang je gewoon normaal doet tegen me heb ik daar absoluut geen problemen mee.
Daddy
Internationale ster



OKE
Sophrosyne
Straatmuzikant



OKE

JA VUURBAL, ik heb jou echt top! Je kan soms op het forum een beetje bitchy uit de hoek komen maar een op een ben je echt een schatje en srry maar je nederlandse accent is om in je broek te piesen xxxx
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste