Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Ik kan het niet geloven..
Gray
Wereldberoemd



HEEL erg gefeliciteerd bae

Jij deed toch ook mee, of niet? :c
Fem
Popster



HEEL erg gefeliciteerd bae

Jij deed toch ook mee, of niet? :c

Nope, ik kan de druk niet aan en als ik het niet word dan js de teleurstelling te groot c;
Account verwijderd




Gefeliciteerd meid!
Gray
Wereldberoemd



HEEL erg gefeliciteerd bae

Jij deed toch ook mee, of niet? :c

Nope, ik kan de druk niet aan en als ik het niet word dan js de teleurstelling te groot c;

Tja, ik dacht gewoon: dit is mijn kans, ik moet het proberen! CT is gewoon echt een fantastische functie :d
Gray
Wereldberoemd



Gefeliciteerd meid!

Bedankt ^-^
Fem
Popster



Jij deed toch ook mee, of niet? :c

Nope, ik kan de druk niet aan en als ik het niet word dan js de teleurstelling te groot c;

Tja, ik dacht gewoon: dit is mijn kans, ik moet het proberen! CT is gewoon echt een fantastische functie <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Snap ik, maar ik zou het nooit aankunnen haha!
Gray
Wereldberoemd



Nope, ik kan de druk niet aan en als ik het niet word dan js de teleurstelling te groot c;

Tja, ik dacht gewoon: dit is mijn kans, ik moet het proberen! CT is gewoon echt een fantastische functie <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Snap ik, maar ik zou het nooit aankunnen haha!

Ik heb nu toch al competities op een word document staan enzo :) Ga ik zo ook even doen
Fem
Popster



Tja, ik dacht gewoon: dit is mijn kans, ik moet het proberen! CT is gewoon echt een fantastische functie <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

Snap ik, maar ik zou het nooit aankunnen haha!

Ik heb nu toch al competities op een word document staan enzo <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> Ga ik zo ook even doen

Succes! <3
Anoniem
Minister of Pop



Er is een competitie bij jou inzending waar ik sws aan mee ga doen
Gray
Wereldberoemd



Er is een competitie bij jou inzending waar ik sws aan mee ga doen

Welke? :d Leuk dat ik dat nu al hoor hihihi
Anoniem
Minister of Pop



Er is een competitie bij jou inzending waar ik sws aan mee ga doen

Welke? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'> Leuk dat ik dat nu al hoor hihihi

Wat er onmisbaar is in mijn leven
Gray
Wereldberoemd



Er is een competitie bij jou inzending waar ik sws aan mee ga doen

Welke? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'> Leuk dat ik dat nu al hoor hihihi

Wat er onmisbaar is in mijn leven

Ah oké :)
Anoniem
Minister of Pop



Welke? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'> Leuk dat ik dat nu al hoor hihihi

Wat er onmisbaar is in mijn leven

Ah oké <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Jup 
Anoniem
Popster



hoera
Merel
Straatmuzikant



GEFELICITEERD NINAA :d
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste