Amouris schreef:
Ja (:
Riraito schreef:
(Mag je op je eigen teams blog abonneren of niet?)
Amouris schreef:
Ja klopt en de opdracht moet je zeker niet onderschatten (aangezien veel mensen op beide blogs abonneren) maar daarom vind ik het juist leuk om te zien dat jullie echt je best doen om er iets van te maken
Riraito schreef:
ja nou het is wel veel met werk erbij hoor hahah
ja nou het is wel veel met werk erbij hoor hahah
Ja klopt en de opdracht moet je zeker niet onderschatten (aangezien veel mensen op beide blogs abonneren) maar daarom vind ik het juist leuk om te zien dat jullie echt je best doen om er iets van te maken

(Mag je op je eigen teams blog abonneren of niet?)
Ja (:


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16
