Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Rit/Lush/Bodyshop
Anoniem
YouTube-ster



hh
Anoniem
YouTube-ster



^^
Anoniem
YouTube-ster



LUSH, omdat ik allergisch ben voor Rituals en de Bodyshop is gewoon echt mega duur. En daarbij kwam m'n henna van de LUSH. (:

Hebben ze daar henna ;o ?
Anoniem
YouTube-ster



LUSH, omdat ik allergisch ben voor Rituals en de Bodyshop is gewoon echt mega duur. En daarbij kwam m'n henna van de LUSH. (:

Hebben ze daar henna ;o ?

Ja om je haar te kleuren, ik ben er echt super blij mee. Hier wat foto's van toen ik het ging gebruiken.

wow ziet er best wel cool uit en ook een hele mooie kleur als ik mijn haar mocht kleuren was dit een absolute topper
Anoniem
YouTube-ster



Ja om je haar te kleuren, ik ben er echt super blij mee. Hier wat foto's van toen ik het ging gebruiken.


wow ziet er best wel cool uit en ook een hele mooie kleur als ik mijn haar mocht kleuren was dit een absolute topper

Henna is een hele goeie oplossing voor verf, want het tast je haar zo goed als niet aan en het blijft ook lang zitten. Maar het is tegelijk ook een spoeling dus hij vervaagd naar lange duur. Dus echt extreme uitgroei heb je dan niet. (:

lijkt me super .. maar ik mag het niet kleuren omdat als ik het kleur knipt mijn moeder mijn haar kort -.-
ik ben meer wit van haarkleur en mijn moeder wordt gek als ik het kleur..
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: