Amicizia schreef:
ik moet nog willen Jari terug betalen omdat hij Me manager maand en donateur week heeft gegeven
Cynthia schreef:
Hahaha
Amicizia schreef:
sterkte;-;
Cynthia schreef:
Ik ken het, dat heb ik altijd met Femke.
Ik ken het, dat heb ik altijd met Femke.
sterkte;-;
Hahaha
ik moet nog willen Jari terug betalen omdat hij Me manager maand en donateur week heeft gegeven


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20