Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
20 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Iemand fc 500pd?
Anoniem
Internationale ster



ik doe mee (:
Anoniem
Princess of Pop



Fuck ik heb me ingeschreven op 5/6 maar was toch te laat. 
Zo nog een ronde?
BunnyBeam
Popster



CatherinaSimone schreef:
Fuck ik heb me ingeschreven op 5/6 maar was toch te laat. 
Zo nog een ronde?
Als deze is afgelopen wil ik zeker nog weer meedoen. ^^ 
Moet dan wel eerst een paar minuten wachten voor ik weer kan meedoen. 
Anoniem
Princess of Pop



BunnyBeam schreef:
CatherinaSimone schreef:
Fuck ik heb me ingeschreven op 5/6 maar was toch te laat. 
Zo nog een ronde?
Als deze is afgelopen wil ik zeker nog weer meedoen. ^^ 
Moet dan wel eerst een paar minuten wachten voor ik weer kan meedoen. 
Ja ik doe kennelijk wel mee, maar ook weer niet ik snap er niets meer van
BunnyBeam
Popster



CatherinaSimone schreef:
BunnyBeam schreef:
CatherinaSimone schreef:
Fuck ik heb me ingeschreven op 5/6 maar was toch te laat. 
Zo nog een ronde?
Als deze is afgelopen wil ik zeker nog weer meedoen. ^^ 
Moet dan wel eerst een paar minuten wachten voor ik weer kan meedoen. 
Ja ik doe kennelijk wel mee, maar ook weer niet ik snap er niets meer van
Wat, hoe dan? 
Anoniem
Princess of Pop



BunnyBeam schreef:
CatherinaSimone schreef:
BunnyBeam schreef:
Als deze is afgelopen wil ik zeker nog weer meedoen. ^^ 
Moet dan wel eerst een paar minuten wachten voor ik weer kan meedoen. 
Ja ik doe kennelijk wel mee, maar ook weer niet ik snap er niets meer van
Wat, hoe dan? 
Ik weet t ook niet haha
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: