Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Wie mag ik interviewen? Die een leuke hobby..
Ralsei
Internationale ster



Ook spaar ik Frozen items en tinkerbell. (DISNEY algemeen is beter gezegd)
Ralsei
Internationale ster



Ook maak ik graag mijn eigen reclame spotjes.
Ik schrijf toneel/musical stukken. Ik schrijf mijn eigen liederen. (Daar oefen ik nog op.)
Anoniem
Queen of Queens



Niet alleen fansites FAN staat tussen haakjes.

Niet alleen met Webklik maar die staan niet online omdat ik geen host wil betalen

Heb je nog mer hobbys? <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>


Hele raar/bijna nooit voorkomende hobby's.(in mijn ogen dan xD)

Ik verzamel Japanse items zoals zijde zakdoeken en rijstwijn flessen.

Ook verzamel ik Arizona (Ice tea) flessen. De plastic en glazen flessen maar ook de minder voor komende 1,5 liter flessen.

MMm kijk dat klinkt wel interessant verzamelen. :) Mabye krijg je binnenkort een keer een mailtje van me. :)
Anoniem
Queen of Queens



hh
alishakusx
Straatmuzikant



mijn hobby is zingen :x
als je wil mag je me interviewen?
met zingen kan ik mijn gevoel vertellen, en laten zien aan mensen :$
Anoniem
Queen of Queens



Hh
ilovedrawing
Straatmuzikant



mijn hobby is tekenen en dingen bouwen van hout 
Suddenly
Karaoke-ster



Nee ik heb geen interresante hobby

ik ben een ontzettend saai persoon eigenlijk
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik heb niet echt een hobby, ja computeren geheheh. Maar verder bespeel ik keyboard.. 
fiddely
Landelijke ster



Handwerken (breien naaien haken ect.)

Thirlwallx
YouTube-ster



Mijn leven: eten, computer, eten, tekenen, eten, slapen dus ehm ja... :$
Anoniem
Queen of Queens



Hh
Ralsei
Internationale ster



hh (omdat Cindy een coole mod is!!!!!!!)
Ralsei
Internationale ster



Heb je nog mer hobbys? <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>


Hele raar/bijna nooit voorkomende hobby's.(in mijn ogen dan xD)

Ik verzamel Japanse items zoals zijde zakdoeken en rijstwijn flessen.

Ook verzamel ik Arizona (Ice tea) flessen. De plastic en glazen flessen maar ook de minder voor komende 1,5 liter flessen.

MMm kijk dat klinkt wel interessant verzamelen. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> Mabye krijg je binnenkort een keer een mailtje van me. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

clapwoot:$(a)edisco:o
Ralsei
Internationale ster



schrijven! (momenteel schrijf ik een musical <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>)

Mag ik meespelen?? HAHAHAHa <img src='/layout/nl/images/smileys/neutral.png' alt=':|'>

Musicals schrijven is leuk!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste