Ralsei schreef:
Dat klopt!
Inferno schreef:
Volgensmij niet, je kan gewoon altijd een platenlabel aanmaken
EVOL schreef:
Volgensmij is dat al.
Felicia schreef:
Wss bedoelt ze manager
Wss bedoelt ze manager
Volgensmij is dat al.
Volgensmij niet, je kan gewoon altijd een platenlabel aanmaken
Dat klopt!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19

