Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Tbh ben ik bang dat
Anoniem
Minister of Pop



Hh
Ralsei
Internationale ster



heh wat heb ik iets gemist? o-o


Al meer dan een halfjaar hebben we niet de 1500,- (Toch?) behaald het minimale bedrag dat we moeten halen om daarna winst te kunnen maken. (Toch???????) dus we zijn bang dat er te weinig inkomsten zijn om te blijven bestaan.
Anoniem
Minister of Pop



Hh
Ralsei
Internationale ster




Al meer dan een halfjaar hebben we niet de 1500,- (Toch?) behaald het minimale bedrag dat we moeten halen om daarna winst te kunnen maken. (Toch???????) dus we zijn bang dat er te weinig inkomsten zijn om te blijven bestaan.

750 is hosting, de rest is winst voor updates xd

oooh oke
Anoniem
Minister of Pop



Hh
Anoniem
Popster




Al meer dan een halfjaar hebben we niet de 1500,- (Toch?) behaald het minimale bedrag dat we moeten halen om daarna winst te kunnen maken. (Toch???????) dus we zijn bang dat er te weinig inkomsten zijn om te blijven bestaan.

750 is hosting, de rest is winst voor updates xd

Maar zelfs de hosting halen we niet eens meer :s
Ralsei
Internationale ster



Al meer dan een halfjaar hebben we niet de 1500,- (Toch?) behaald het minimale bedrag dat we moeten halen om daarna winst te kunnen maken. (Toch???????) dus we zijn bang dat er te weinig inkomsten zijn om te blijven bestaan.

750 is hosting, de rest is winst voor updates xd

1500 toch?

Ik heb het opgezocht:

Credit verkopen voor hosting+updates kosten juli:
€0,-
9%
 
€ 1500,-
Anoniem
Minister of Pop



Al meer dan een halfjaar hebben we niet de 1500,- (Toch?) behaald het minimale bedrag dat we moeten halen om daarna winst te kunnen maken. (Toch???????) dus we zijn bang dat er te weinig inkomsten zijn om te blijven bestaan.

750 is hosting, de rest is winst voor updates xd

Maar zelfs de hosting halen we niet eens meer <img src='/layout/nl/images/smileys/confused.png' alt=':s'>

Dit
Account verwijderd




sorry moes eten, zijn er nog ideeën? 
Daddy
Internationale ster



lollll
Account verwijderd




lollll

uhmmm. okay?
Daddy
Internationale ster



mensen TBH denk ik niet dat de hostingkosten 750 zijn? want vroeger was het 250(als ik het niet fout heb) duseh ja ik denk da tals we de 50% halen we de hostingkosten wel kunnen betalen hoor xd
Anoniem
Minister of Pop



Hh
Anoniem
Landelijke ster



mensen TBH denk ik niet dat de hostingkosten 750 zijn? want vroeger was het 250(als ik het niet fout heb) duseh ja ik denk da tals we de 50% halen we de hostingkosten wel kunnen betalen hoor xd

Hilarisch als dat zo veel zou moeten kosten eig... :')
Toothless
Wereldberoemd



Nu draait VP op een server van 750 en we kunnen nog terug naar 400 (of zo) dat is wat Lianne me laatst had verteld. Dan is vp ietsjes langzamer maar kunnen we het wel beter betalen.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste