Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Joline moet in het NieuwsTeam blijven
Joline moet in het NieuwsTeam blijven???
Account verwijderd




joline
kom
online

Cinta
Landelijke ster



HA JOL
Account verwijderd




joline
kom
online



Cynthia
Straatmuzikant



YES NU BLIJFT ZE!!
Account verwijderd







Anoniem
YouTube-ster



IynagfdsdshiuFbiudasygfuhsadvviuysabfiudsyabiuhasegfsieauygwfeuiygsefiauygaefeIynagfdsdshiuFbiudasygfuhsadvviuysabfiudsyabiuhasegfsieauygwfeuiygsefiauygaefe
Cinta
Landelijke ster



IynagfdsdshiuFbiudasygfuhsadvviuysabfiudsyabiuhasegfsieauygwfeuiygsefiauygaefeIynagfdsdshiuFbiudasygfuhsadvviuysabfiudsyabiuhasegfsieauygwfeuiygsefiauygaefe

ik neem aan dat dit kreet van blijdschap is??
Account verwijderd




IynagfdsdshiuFbiudasygfuhsadvviuysabfiudsyabiuhasegfsieauygwfeuiygsefiauygaefeIynagfdsdshiuFbiudasygfuhsadvviuysabfiudsyabiuhasegfsieauygwfeuiygsefiauygaefe

hoezso lukt niet
Anoniem
YouTube-ster



Sugt
Anoniem
Wereldberoemd



Tbh vind ik dat het haar eigen keuze moet zijn en als ze echt van plan was om te stoppen dan denk ik dat ze dat toch wel doet, wat anderen ook denken, als ze het nooit van plan was dan vind ik dit een beetje aandacht trekken but yeah.
Anoniem
YouTube-ster



Tbh vind ik dat het haar eigen keuze moet zijn en als ze echt van plan was om te stoppen dan denk ik dat ze dat toch wel doet, wat anderen ook denken, als ze het nooit van plan was dan vind ik dit een beetje aandacht trekken but yeah.

Ik was het wel van plan maar ik had t beloofd omdat ik dacht dat het toch nooit zou lukken en ik wil geen beloftes breken DD:
Anoniem
YouTube-ster



69 stemmen 



Anoniem
Straatmuzikant



Tbh vind ik dat het haar eigen keuze moet zijn en als ze echt van plan was om te stoppen dan denk ik dat ze dat toch wel doet, wat anderen ook denken, als ze het nooit van plan was dan vind ik dit een beetje aandacht trekken but yeah.

Ik was het wel van plan maar ik had t beloofd omdat ik dacht dat het toch nooit zou lukken en ik wil geen beloftes breken DD:

Jij moet weten dat je wilt stoppen. Hun moeten niet beslissen. Je moet niet tegen je zin in het NT blijven.
Account verwijderd




Tbh vind ik dat het haar eigen keuze moet zijn en als ze echt van plan was om te stoppen dan denk ik dat ze dat toch wel doet, wat anderen ook denken, als ze het nooit van plan was dan vind ik dit een beetje aandacht trekken but yeah.

Ik was het wel van plan maar ik had t beloofd omdat ik dacht dat het toch nooit zou lukken en ik wil geen beloftes breken DD:

Jij moet weten dat je wilt stoppen. Hun moeten niet beslissen. Je moet niet tegen je zin in het NT blijven.

HenkDeBanaan
Landelijke ster



Ze moet blijven!!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste