Joline schreef:
Riraito schreef:
Tbh vind ik dat het haar eigen keuze moet zijn en als ze echt van plan was om te stoppen dan denk ik dat ze dat toch wel doet, wat anderen ook denken, als ze het nooit van plan was dan vind ik dit een beetje aandacht trekken but yeah.
Ik was het wel van plan maar ik had t beloofd omdat ik dacht dat het toch nooit zou lukken en ik wil geen beloftes breken DD: