Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Nieuw platenlabel! ~ Creativity
Anoniem
Playback-ster



check mn solli god damn 
Shots
YouTube-ster



Maar word iedereen geaccepteerd als diegene iets ingezonden heeft of alleen de beste? 

Wij kiezen mensen uit die we geschikt vinden.

Oké. Maar hebben jullie mijn mail al gezien? :$ 
Anoniem
YouTube-ster



check mn solli god damn 

we zijn in discussie xoxoxoxoxo ahahahah 
Anoniem
YouTube-ster



Maar word iedereen geaccepteerd als diegene iets ingezonden heeft of alleen de beste? 

Wij kiezen mensen uit die we geschikt vinden.

Oké. Maar hebben jullie mijn mail al gezien? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'> 

ja
Anoniem
Playback-ster



check mn solli god damn 

we zijn in discussie xoxoxoxoxo ahahahah 

discussie omg ben ik zo slecht 
Anoniem
YouTube-ster



Ik ben dus niet geschikt, I guess

... we accepteren niet iedereen binnen een minuut
Anoniem
YouTube-ster



Ik ben dus niet geschikt, I guess

... we accepteren niet iedereen binnen een minuut

..Oh, dan wacht ik nog even.

haha
Anoniem
YouTube-ster



check mn solli god damn 

we zijn in discussie xoxoxoxoxo ahahahah 

discussie omg ben ik zo slecht 

nee we mogen je gewoon niet duhh
Anoniem
Playback-ster



we zijn in discussie xoxoxoxoxo ahahahah 

discussie omg ben ik zo slecht 

nee we mogen je gewoon niet duhh

shit dat dacht ik al!!!!!!!!
Anoniem
YouTube-ster



discussie omg ben ik zo slecht 

nee we mogen je gewoon niet duhh

shit dat dacht ik al!!!!!!!!

ja nee we haten je gwn srrynotsrry
Anoniem
Playback-ster



nee we mogen je gewoon niet duhh

shit dat dacht ik al!!!!!!!!

ja nee we haten je gwn srrynotsrry

fck 
Anoniem
Wereldberoemd



Het wordt steeds drukker hihi. :d
Anoniem
YouTube-ster



Het wordt steeds drukker hihi. <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Ik heb een mail gestuurd :d 👍
Anoniem
Wereldberoemd



Ik had eergisteren al een verzoek gestuurd, en nog steeds geen antwoord...   *cry*cry*
Toothless
Wereldberoemd



Ik had eergisteren al een verzoek gestuurd, en nog steeds geen antwoord...   *cry*cry*

Ik ook sad
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste