Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Tbh ben ik bang dat
Anoniem
Minister of Pop



Hh
Anoniem
Straatmuzikant



Nouja so be it dan x)
Silatunique
Landelijke ster



Eigenlijk is dit topic best wel hilarisch



Vp uit de lucht, hah@

HAHAHAHAHA ik mag jou omg
Silatunique
Landelijke ster



hh
sourayamoooi
Straatmuzikant



vp mag niet failliet gaanĀ 

kom we gaan met een groepje mensen die hier reageren er voor zorgen dat vp geld krijgtĀ 
ik doe mee wie doet er nog meer mee
Silatunique
Landelijke ster



vp mag niet failliet gaanĀ 

kom we gaan met een groepje mensen die hier reageren er voor zorgen dat vp geld krijgtĀ 
ik doe mee wie doet er nog meer mee

Je hebt de reactie van Lisssa gekopierd
sourayamoooi
Straatmuzikant



vp mag niet failliet gaanĀ 

kom we gaan met een groepje mensen die hier reageren er voor zorgen dat vp geld krijgtĀ 
ik doe mee wie doet er nog meer mee

Je hebt de reactie van Lisssa gekopierd

nee lisssa is mijn spaar acc en ik wou het op deze acc zegenĀ 
Silatunique
Landelijke ster



vp mag niet failliet gaanĀ 

kom we gaan met een groepje mensen die hier reageren er voor zorgen dat vp geld krijgtĀ 
ik doe mee wie doet er nog meer mee

Je hebt de reactie van Lisssa gekopierd

nee lisssa is mijn spaar acc en ik wou het op deze acc zegenĀ 

o okk
sourayamoooi
Straatmuzikant



Je hebt de reactie van Lisssa gekopierd

nee lisssa is mijn spaar acc en ik wou het op deze acc zegenĀ 

o okk

maar zullen we er voor zorgen
ColdCoffee
YouTube-ster



Reclame maken voor bepaalde dingen zou ook al helpen denk ik
sourayamoooi
Straatmuzikant



Reclame maken voor bepaalde dingen zou ook al helpen denk ik

maar hoe wil je dat doen
Account verwijderd




alle ideeƫn worden nu herhaald
gwendo
Landelijke ster



ja idd het gaat echt slecht met vp

Anoniem
Minister of Pop



Het ma gwn nii
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: