Nevina schreef: Ik zou het zelf heel graag willen, omdat tja ik ben nogal verdrietig als je wil weten wat er is moet je maar mailen, dat gooi ik liever niet zomaar op een topic.
Account verwijderd
schreef: Ik vind het ietwat egoïstisch als ik mezelf zou opgeven, dus geef ik Songbird op. We delen beiden dezelfde passie. We bloggen allebei. Toen ik nog maar juist begonnen was, gaf ze me tips en hielp ze me verder. Ze verdiend het echt.
Account verwijderd
schreef: omg ik wil zo graag manager aaaah maar ik kan op dit moment even geen goede reden verzinnen waarom ik het verdien ):
Philophobia schreef: Gun het aan mezelf, en nee ik ga nu nietmet een zeikverhaaltje komen, maar ik spaar al harstikke lang voor manager en vraag om donaties, koop credits met me PD, en PD te verdienen maar het lukt me dus nooit. U_u
alishakusx schreef: Misschien egoïstisch maar ik zou super graag manager willen :3 Ik wil het ook wl zelf kopen.. Maar mijn telefoon(s) zijn geblokkeerd om cr te kunnen kopen -,- Of een te ouden telefoon, of gwn pech hahha Alleen volgende week ga ik in de vakantie modes want ik ga 5dagen naar Noord Frankrijk :3
Account verwijderd
schreef: Ik geef leentje1840 op. Ik vind dat ze het heel hard verdient. Ze staat altijd voor me klaar als ik haar nodig heb!!!ik wil haar,met die manager laten zien dat ze heel erg veel voor me betekent.
Account verwijderd
schreef: Ik gun het iedereen natuurlijk, maar ik zou heel graag krijgen. Waarom ik?! GEen idee eigenlijk haha. Ik wil het gewoon heel erg graag
Sparkling schreef: Ik gun het iedereen natuurlijk, maar ik zou heel graag krijgen. Waarom ik?! GEen idee eigenlijk haha. Ik wil het gewoon heel erg graag
Desere schreef: Ik gun het Sparkling aka Myrthe, omdat zij een lastige periode beleefd en het moeilijk heeft. Daarnaast wil ik haar ook gewoon laten zien hoe speciaal ze voor me is.
Account verwijderd
schreef:
Psychopath schreef: Ik gun het Sparkling aka Myrthe, omdat zij een lastige periode beleefd en het moeilijk heeft. Daarnaast wil ik haar ook gewoon laten zien hoe speciaal ze voor me is.