Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Ik ga manager weg geven.
Anoniem
Popster



(:
Adelyna
Landelijke ster



Geef mij maar geen manager, ik ben volgende week weg, dus heb er niks aan! Dus als iemand mij ooit opgeeft ;)
Adelyna
Landelijke ster



Geef mij maar geen manager, ik ben volgende week weg, dus heb er niks aan! Dus als iemand mij ooit opgeeft <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Btw, lief dat je psychopath gaf! Mijn tekstje had zin! 
Nevina
Landelijke ster



Ik zou het zelf heel graag willen, omdat tja ik ben nogal verdrietig als je wil weten wat er is moet je maar mailen, dat gooi ik liever niet zomaar op een topic.
Account verwijderd




Ik vind het ietwat egoïstisch als ik mezelf zou opgeven, dus geef ik Songbird op.
We delen beiden dezelfde passie. We bloggen allebei. Toen ik nog maar juist begonnen was, gaf ze me tips
en hielp ze me verder. Ze verdiend het echt.
Account verwijderd




omg ik wil zo graag manager aaaah maar ik kan op dit moment even geen goede reden verzinnen waarom ik het verdien ):
ro2002
Wereldberoemd



ik heb nog nooit manager gehad behalve voor 3 dagen en degene aan wie ik het wilde geven heeft al een manager
Philophobia
Straatmuzikant



Gun het aan mezelf, en nee ik ga nu nietmet een zeikverhaaltje komen, maar ik spaar al harstikke lang voor manager en vraag om donaties, koop credits met me PD, en PD te verdienen maar het lukt me dus nooit. U_u
alishakusx
Straatmuzikant



Misschien egoïstisch maar ik zou super graag manager willen :3
Ik wil het ook wl zelf kopen.. Maar mijn telefoon(s) zijn geblokkeerd om cr te kunnen kopen -,-
Of een te ouden telefoon, of gwn pech hahha
Alleen volgende week ga ik in de vakantie modes want ik ga 5dagen naar Noord Frankrijk :3
Account verwijderd




Ik geef leentje1840 op.
Ik vind dat ze het heel hard verdient. Ze staat altijd voor me  klaar als ik haar nodig heb!!!ik wil haar,met die manager laten zien dat ze heel erg veel voor me betekent.
Account verwijderd




Ik gun het iedereen natuurlijk, maar ik zou heel graag krijgen. Waarom ik?! GEen idee eigenlijk haha. Ik wil het gewoon heel erg graag :$ :$
ro2002
Wereldberoemd



Ik gun het iedereen natuurlijk, maar ik zou heel graag krijgen. Waarom ik?! GEen idee eigenlijk haha. Ik wil het gewoon heel erg graag <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'><img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Desere
Landelijke ster



Ik gun het Sparkling aka Myrthe, omdat zij een lastige periode beleefd en het moeilijk heeft. Daarnaast wil ik haar ook gewoon laten zien hoe speciaal ze voor me is.
Account verwijderd




Ik gun het Sparkling aka Myrthe, omdat zij een lastige periode beleefd en het moeilijk heeft. Daarnaast wil ik haar ook gewoon laten zien hoe speciaal ze voor me is.

THANKSTHANKSTHANKS♥
nvds
YouTube-ster



Omdat ik een helee kut tijd achter de rug , dus vind wel dst ik t verdien
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste