Riraito schreef:
Nee, maar bloggers hebben het ook nooit gekund en zij kregen ook nooit het item, voor PT is het veranderd.
Tooth schreef:
En kunnen bloggers en PT'ers daar op?
Marja schreef:
Iedereen die op het functieforum kan, kan het functie item krijgen.
Tooth schreef:
Ik dacht dat blogger en PT wel nog steeds functie item kregen?
Ik dacht dat blogger en PT wel nog steeds functie item kregen?

Iedereen die op het functieforum kan, kan het functie item krijgen.
En kunnen bloggers en PT'ers daar op?
Nee, maar bloggers hebben het ook nooit gekund en zij kregen ook nooit het item, voor PT is het veranderd.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20

