DanceInTheDark schreef:
Redelijk, op het 3e rapport heb 0 verliespunten gehaald, dus ik ben blij.
Fendacy schreef:
En hoe gaat het nu met school?
DanceInTheDark schreef:
Het ging best slecht op school en wou voor het 3e rapport mijn punten ophalen en omdat ik gewoon geen tijd meer had...
Fendacy schreef:
Waarom was je voor 1/2 maanden onactief?
Waarom was je voor 1/2 maanden onactief?
Het ging best slecht op school en wou voor het 3e rapport mijn punten ophalen en omdat ik gewoon geen tijd meer had...

En hoe gaat het nu met school?
Redelijk, op het 3e rapport heb 0 verliespunten gehaald, dus ik ben blij.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17