Laryanue schreef:
Nee, vreselijk. Die mensen die erin zitten alleen al, gatver, ik zou er nooit deel van uit willen maken.
Nee, vreselijk. Die mensen die erin zitten alleen al, gatver, ik zou er nooit deel van uit willen maken.
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.