Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Ik zou eigenlijk net zo graag in het NT
Thrandy
Karaoke-ster



Ergens wel normaal ook, maar je kan ook oefenen? Toch? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

En zo slecht zijn mijn lay-outs nou ook weer niet, maar ja ze mag me gewoon niet dus ze moet altijd wat zeggen op mij. 

O he wacht, ik dacht even dat je het over mij had? Whoeps. Ik heb nog niet echt lay-outs van je gezien, haha.  :3

Nee ;p 
Lefacumis
Wereldberoemd



Ergens wel normaal ook, maar je kan ook oefenen? Toch? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

En zo slecht zijn mijn lay-outs nou ook weer niet, maar ja ze mag me gewoon niet dus ze moet altijd wat zeggen op mij. 

O he wacht, ik dacht even dat je het over mij had? Whoeps. Ik heb nog niet echt lay-outs van je gezien, haha.  :3

Misschien haar blog?
Thrandy
Karaoke-ster



O he wacht, ik dacht even dat je het over mij had? Whoeps. Ik heb nog niet echt lay-outs van je gezien, haha.  :3

Misschien haar blog?

Net gedaan, hihi.

:3
Tim
Wereldberoemd



Dat ook, ik heb nooit gezegd dat het mij alleen om de badge gaat. Jouw opvatting is volgensmij iets anders dan wat er staat.

Nee dat snap ik maar ZO KOMT HET OVER, omdat je het puur alleen maar wilt omdat je naam dan te lang is voor 1 regel en niet perse, want dat heb je niet gezegd, omdat de functie je dan leuk lijkt. Het enige wat je zei is dat je het wilt zodat je naam te lang is... Dus dan moet je het duidelijker zeggen want anders dan dit kan je het dan niet echt opvatten.

Nou sorry dan, mijn verwoording is nooit echt goed geweest.

excuses aanvaard ofzo...?
Thrandy
Karaoke-ster



Nee dat snap ik maar ZO KOMT HET OVER, omdat je het puur alleen maar wilt omdat je naam dan te lang is voor 1 regel en niet perse, want dat heb je niet gezegd, omdat de functie je dan leuk lijkt. Het enige wat je zei is dat je het wilt zodat je naam te lang is... Dus dan moet je het duidelijker zeggen want anders dan dit kan je het dan niet echt opvatten.

Nou sorry dan, mijn verwoording is nooit echt goed geweest.

excuses aanvaard ofzo...?

Nee waarom? 
Tim
Wereldberoemd



Nou sorry dan, mijn verwoording is nooit echt goed geweest.

excuses aanvaard ofzo...?

Nee waarom? 

Nou sorry dan, mijn verwoording is nooit echt goed geweest.
Thrandy
Karaoke-ster



excuses aanvaard ofzo...?

Nee waarom? 

Nou sorry dan, mijn verwoording is nooit echt goed geweest.

Ja dat heb ik gelezen.
Tim
Wereldberoemd



Nee waarom? 

Nou sorry dan, mijn verwoording is nooit echt goed geweest.

Ja dat heb ik gelezen.

Laat maar hoor -,-'
Lefacumis
Wereldberoemd



Nee waarom? 

Nou sorry dan, mijn verwoording is nooit echt goed geweest.

Ja dat heb ik gelezen.

HHHHHHAAAAAAAHAAAAAAH
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: