Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Kom 500pd fc meedoen n_n
Anoniem
Straatmuzikant



gelukkig kun je dr nog wat mee winnen om nieuwe dingen van te kopen xd

Haha, idd. Ik kan jammer genoeg niets kopen, money is op ;c

Ik heb ook niet echt heel veel haha   2.668,-

Ik heb 5, ghehe
Anoniem
Straatmuzikant



Ik doe mee, omdat ik het heel hard kan gebruiken. ^^ 

jij hebt mooiere klerden dan mijn ik ga het aan me mentor geven omdat dan gaat ze het ruilen voor credits voor mij 

awh

ja gaat ze iets voor me kopen :)
Anoniem
Straatmuzikant



jij hebt mooiere klerden dan mijn ik ga het aan me mentor geven omdat dan gaat ze het ruilen voor credits voor mij 

awh

ja gaat ze iets voor me kopen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

^^
Anoniem
Straatmuzikant



awh

ja gaat ze iets voor me kopen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

^^

ze gaat manager kopen voor mij :))
Anoniem
Straatmuzikant



ja gaat ze iets voor me kopen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

^^

ze gaat manager kopen voor mij <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>)

:o
Anoniem
Straatmuzikant



als ik credits krijg mag jij hebben :)
Anoniem
Straatmuzikant



als ik credits krijg mag jij hebben <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

ik hoef niets xd
Anoniem
Straatmuzikant



als ik credits krijg mag jij hebben <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

ik hoef niets xd

jawel O:  als ik zeg dan is het ja O:
Account verwijderd




Mijn look is niet echt fantasy hahah ;c
Anoniem
Straatmuzikant



als ik credits krijg mag jij hebben <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

ik hoef niets xd

jawel O:

No. Hou zelf xd
Anoniem
Straatmuzikant



Mijn look is niet echt fantasy hahah ;c

ik ben een konijn, dus tja haha x
Anoniem
Straatmuzikant



ik hoef niets xd

jawel O:

No. Hou zelf xd

denk er over na
Anoniem
Straatmuzikant



mijn look is ook  niet perfect dus xd

Anoniem
Karaoke-ster



kan ik nog meedoen??
Anoniem
Straatmuzikant



jawel O:

No. Hou zelf xd

denk er over na

ik hoef niets :p
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste