Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Noettels trutht anoniem!
noettels
Karaoke-ster



Hihihi noettels


Ik vind jou geweldig
Laryanue
Karaoke-ster



x

Nee okay jij bent gewoon geweldig, niks op aan te merken.

Okay, now I really wanna know your name.
noettels
Karaoke-ster



x

Ik vind je super aardig!
noettels
Karaoke-ster



x

Je bent gewoon asdfghjkl geweldig
Anoniem
YouTube-ster



Wie vind jij allemaal wel aardig dan? ._.

Onder andere Joline, or so it seems.

Maar kijk, iedereen houdt van mij. ok nee jk. 
noettels
Karaoke-ster



 

De ene keer ben je aardig en de andere keer ben je echt een biatch ;ss
noettels
Karaoke-ster



Ghihihi, I like that name. :3

Je bent heel aardig en ik vind je een goede mod, je verdient die badge!
Anoniem
Minister of Pop



En het wordt weer nega tief
Anoniem
Wereldberoemd



x
noettels
Karaoke-ster



xx

We hebben veel problemen gehad en ik heb echt een kant van jou gezien die niet normaal bitchie is, jij hebt mij met een paar anderen echt een keer weggepest nah, nu weet ik niet echt wat ik over je moet denken, soms ben je aardig maar toch vergeef ik het je niet.
noettels
Karaoke-ster



heee

Jij bent echt een van de geweldigste mensen op vp asdfghjkl
Anoniem
Minister of Pop



En het wordt weer nega tief

als je vraagt om iemand zen mening dat is het soms normaal dat die negatief is he, het is hun mening <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>


Weet ik, maar omdat ik er een groot aantal positief heb gehad valt dit tegen
Anoniem
Straatmuzikant



c:
noettels
Karaoke-ster



ok

Ik ken je nog van vroeger, ik voel me echt heel thuis bij jou en ik krijg een zus gevoel bij jou. (:
noettels
Karaoke-ster



x

Ilse, ik wil jou als BFF omfg.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste