Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: hh?
Sponsor Ryuzaki, win tekening!
Laryanue
Karaoke-ster



Weet je sis, ik wil je wel sponsoren hoor, maar ik weet zeker dat jij het naar de volgende ronde redt. <3
Anoniem
Straatmuzikant



Weet je sis, ik wil je wel sponsoren hoor, maar ik weet zeker dat jij het naar de volgende ronde redt. <3

Waar wie weet zit er wel n geheim voordeel aan vast als je de meeste sponsors hebt oid.. like voor in volgende rondes. at zou cool zijn o3o
Laryanue
Karaoke-ster



Weet je sis, ik wil je wel sponsoren hoor, maar ik weet zeker dat jij het naar de volgende ronde redt. <3

Waar wie weet zit er wel n geheim voordeel aan vast als je de meeste sponsors hebt oid.. like voor in volgende rondes. at zou cool zijn o3o

You'll certainly make it, sis! Everyone loves your drawings, they're masterpieces. c;
Anoniem
YouTube-ster



ik heb je gesponserd<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Thrandy
Karaoke-ster



Dus als je niet gemaild bent dat je door bent door Effie, dan ben je sws niet door?

Jij bent wel door, je wordt niet gemaild je moet zelf kijken.
Anoniem
Straatmuzikant



Weet je sis, ik wil je wel sponsoren hoor, maar ik weet zeker dat jij het naar de volgende ronde redt. <3

Waar wie weet zit er wel n geheim voordeel aan vast als je de meeste sponsors hebt oid.. like voor in volgende rondes. at zou cool zijn o3o

You'll certainly make it, sis! Everyone loves your drawings, they're masterpieces. c;

Yeah nah ik zal iig wel door gaan haha c:

And thank youuu <3
Anoniem
Straatmuzikant



hh~
Anoniem
Straatmuzikant



Noooooh ik heb pim al gesponsord D: 

Nah that's okay haha, ik ben er toch wel zeker van dat ik door ga haha x)
Tanoshime
Playback-ster



Ik heb al iemand gesponsord, sorry woot





Anoniem
Straatmuzikant



Noooooh ik heb pim al gesponsord D: 

Nah that's okay haha, ik ben er toch wel zeker van dat ik door ga haha x)

Ja maar ik wou een stukje perfectie van jou maar daar maak ik nu geen kans op janken xd

Vrienden teken ik soms random na haha, maar alleen als ik tijd heb so who knows~
Sophrosyne
Straatmuzikant



Voor deze actie had ik je al gesponsord omg good luck Jaims! ^^
Anoniem
Straatmuzikant



Voor deze actie had ik je al gesponsord omg good luck Jaims! ^^

Ik zag ht al op Pims blog ja haha, us ook jij staat op de lijst o3o
Sophrosyne
Straatmuzikant



Voor deze actie had ik je al gesponsord omg good luck Jaims! ^^

Ik zag ht al op Pims blog ja haha, us ook jij staat op de lijst o3o

Omg hehe, ik zal je helpen sponsors te krijgen hehe, ik zal even kijken brb.
Anoniem
Straatmuzikant



Voor deze actie had ik je al gesponsord omg good luck Jaims! ^^

Ik zag ht al op Pims blog ja haha, us ook jij staat op de lijst o3o

Omg hehe, ik zal je helpen sponsors te krijgen hehe, ik zal even kijken brb.

Nah nee hoeft niet, ik ga toch wel door haha x)
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik zag ht al op Pims blog ja haha, us ook jij staat op de lijst o3o

Omg hehe, ik zal je helpen sponsors te krijgen hehe, ik zal even kijken brb.

Nah nee hoeft niet, ik ga toch wel door haha x)

Yeah i'm sure 'bout that but a few more sponsors couldn't hurt right? cool
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste