Ralsei schreef:
ik heb het over vroeger. (aug/sept/okt/nov) was er geen drama in het leven en op het internet
Yasmine schreef:
Nou nee je bent echt geen paar maanden weg hoor ;_________________;
Elsa schreef:
Mijn leven was drama ben ik er een paar maand van af... Begint het opnieuw ik voel me nergens veilig. In het echt en op internet niet.
Mijn leven was drama ben ik er een paar maand van af... Begint het opnieuw ik voel me nergens veilig. In het echt en op internet niet.
Nou nee je bent echt geen paar maanden weg hoor ;_________________;
ik heb het over vroeger. (aug/sept/okt/nov) was er geen drama in het leven en op het internet


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19
