Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Lianne is al de hele middag weg
Ralsei
Internationale ster



Mijn leven was drama ben ik er een paar maand van af... Begint het opnieuw ik voel me nergens veilig. In het echt en op internet niet.

Nou nee je bent echt geen paar maanden weg hoor ;_________________;

ik heb het over vroeger. (aug/sept/okt/nov) was er geen drama in het leven en op het internet
Lefacumis
Wereldberoemd



Mijn leven was drama ben ik er een paar maand van af... Begint het opnieuw ik voel me nergens veilig. In het echt en op internet niet.

Nou nee je bent echt geen paar maanden weg hoor ;_________________;

ik heb het over vroeger. (aug/sept/okt/nov) was er geen drama in het leven en op het internet

ooooo ok haah hoezo
Ralsei
Internationale ster



Hij zou na 3 weken terugkomen

het boek is al uit zelfs. hij laat ons gewoon in de steek! nono

hoe heet dat boek dan

http://www.bol.com/nl/p/het-candida-totaal-plan-dvd/9200000026888740/
Tim
Wereldberoemd



een 3e admin zou wel handig zijn.
gwendo
Landelijke ster



hun hebben ook nog een leven buiten vp he 
Ralsei
Internationale ster



hun hebben ook nog een leven buiten vp he 

Wij ook en wij hebben ook nog tijd voor VP...
Anoniem
YouTube-ster



wil iemand me in mail vertellen wat happend 
I'm worried :/
Ralsei
Internationale ster



wil iemand me in mail vertellen wat happend 
I'm worried :/

Als jij mj mailt (sorry lui)
Anoniem
YouTube-ster



wil iemand me in mail vertellen wat happend 
I'm worried :/

Als jij mj mailt (sorry lui)

ok
gwendo
Landelijke ster



hun hebben ook nog een leven buiten vp he 

Wij ook en wij hebben ook nog tijd voor VP...

ja maar jij bent toch ook niet elke dag de hele dag online?!
Anoniem
Popster



Ik wil Kaj terug als admin hij is wel admin maar zonder hem is de sfeer naar te klote en ik wil  weer de goede oude tijd zoals mijn noob tijd... sad

Tianmi
Straatmuzikant



Ik vind het wel logisch, zij zal zich ook niet zo goed voelen door die opmerkingen. Walgelijk, die opmerkingen.

wat heb ik gemist, was gister weg!

het gebeurde vanmiddag allemaal xd

WAT GEBEURDE ER VANMIDDAG ?
Anoniem
Popster



een 3e admin zou wel handig zijn.

emma
Tim
Wereldberoemd



ik heb hetgene vanmiddag gemist dus mail ff <3
Anoniem
Popster



hun hebben ook nog een leven buiten vp he 

Wij ook en wij hebben ook nog tijd voor VP...

Als ik een dag niet op Vp wil is dat mijn keuze, als ik een week niet op vp wil ook. Er zijn moderators die mij heel goed helpen als ik er even niet kan zijn. 

lianne wat heb ik gister gemist ??
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste