Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Ik heb zo'n zin in morgen!!!!!
Anoniem
Popster



Wat is er morgen?

Morgen is het Henkdag!

Ik dacht Truusdag?!

Nee Truus is pas dinsdag xo
Anoniem
Wereldberoemd



Morgen is het Henkdag!

Ik dacht Truusdag?!

Nee Truus is pas dinsdag xo

Oh dan is donderdag Truusdag!!
Anoniem
Popster



Ik dacht Truusdag?!

Nee Truus is pas dinsdag xo

VERADAG is woensdag tss

Nee Vera is een noob die willen we niet.
Anoniem
Popster



Ik dacht Truusdag?!

Nee Truus is pas dinsdag xo

Oh dan is donderdag Truusdag!!

Harrydag is op vrijdag!
Anoniem
Wereldberoemd



Nee Truus is pas dinsdag xo

Oh dan is donderdag Truusdag!!

Harrydag is op vrijdag!

En zaterdag is het Sintdag!!
Anoniem
Popster



VERADAG is woensdag tss

Nee Vera is een noob die willen we niet.

ja hallo, noobs verdienen ook een dag hoor???!?!!?!?!?1

Nee tss ga weg xo
Anoniem
Popster



Oh dan is donderdag Truusdag!!

Harrydag is op vrijdag!

En zaterdag is het Sintdag!!

En zondag Pietdag
Anoniem
Internationale ster



Morgen gaat awesome worden<333
Account verwijderd




Wie heeft er nou zin in maandag? 


Anoniem
Wereldberoemd



Morgen gaat awesome worden<333

Ik ben altijd awesome!!
Anoniem
Internationale ster



Morgen gaat awesome worden<333

Ik ben altijd awesome!!

Nietusssss op donderdag ben jij niet awesummm
Account verwijderd




Morgen gaat awesome worden<333

Ik ben altijd awesome!!

wat is er dan iets op vp ofzo
Anoniem
Internationale ster



Ik ben altijd awesome!!

wat is er dan iets op vp ofzo

nah zover ik weet niet

morgen gaan we meeten in deze outfitsss!!!
Account verwijderd




Ik ben altijd awesome!!

wat is er dan iets op vp ofzo

nah zover ik weet niet

maar niemandf heeft zin om naar school te gaan ik ook niet dan heb ik weer een heks in de klas me juf
Anoniem
Wereldberoemd



Morgen gaat awesome worden<333

Ik ben altijd awesome!!

wat is er dan iets op vp ofzo

Morgen is een normale dag zoals altijd HAHAHA
Alleen ben ik morgen cool!!!!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste