Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
21 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Anouk truth!
Toothless
Wereldberoemd



~ iedereen gehad
Toothless
Wereldberoemd



ik mag je ook wel <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>
mss elkaar nog beter leren kennen? 

Of course! je mag me altijd mailen.
Anoniem
Minister of Pop



X
Anna
YouTube-ster



Anoniem
Minister of Pop



(l)(l)
Anoniem
Wereldberoemd



:3
Account verwijderd




:)
Account verwijderd




hokeee
Anoniem
Internationale ster



(:
Toothless
Wereldberoemd



:3

Wie was jij eerst?
Azzura
Karaoke-ster



x
Anoniem
Minister of Pop



Zeg maar als je wilt dat ik jou truth.



Supercalifragilisticexpialidocious: Ten eerste, je naam is lang, haha. Verder heb ik je wel eens voorbij zien komen op het forum, maar ik ken je niet echt. Maar mijn eerste indruk van je is wel oké.

Riraito: Ik ken je (nog) niet echt goed, maar ik zou je graag beter leren kennen. Mijn eerste indruk van je is erg positief dus als je me beter wilt leren kennen, mail maar raak! x

XO: Ik zie je vaak op de fora, je bent voor zover ik weet altijd erg aardig en gezellig. Ik ken je helaas niet erg goed verder.

TheCrazyWriter: Jou ken ik ook niet echt goed, maar je naam is leuk haha! Verder kom je aardig op me over. Ik zou jou ook graag beter leren kennen, dus mail me maar als je wilt!

Hopeless: Ik wil je graag beter leren kennen! Je komt super aardig op me over en ik zie je veel op het forum.

Maude: Mm, ik ken je niet echt. Ik zie je wel eens op het forum maar daar is het tot nu toe ook bij gebleven. Je lijkt me wel aardig!

Equality: Maureen, je bent gewoon echt een schat van een meid! We zijn nog niet zo super lang bevriend maar in die korte tijd heb ik je wel redelijk goed leren kennen. Maar het kan altijd beter worden dus meer mailen is mijn voorstel. <3

SoldToADemon: Meis je bent fantastisch! Echt waar. Ik heb je in korte tijd al best goed leren kennen maar het kan altijd beter. Maar echt, ik vind je een fantastische meid en ik hoop dat er uit ons contact een mooie vriendschap kan ontstaan! <3

Merel: Ik zie je geregeld op de fora en je lijkt me erg aardig. Alleen kom je soms wat kinderlijk over, maar je bent natuurlijk ook een stuk jonger dan dat ik ben dus dat is eigenlijk ook wel weer logisch.

Undedected: Je naam is moeilijk te typen. ;p Mm, ik ken je niet echt goed maar je komt aardig op me over! Ik zou je wel beter willen leren kennen. (:

AisaMania:  Heey! Ik wil je erg graag leren kennen want je lijkt me echt super aardig! Je bent ook bijna even oud en dat kom ik hier niet zo vaak tegen, de meesten zijn toch wat jonger. Dus als je er ook zo over denkt, zou je me mogen mailen (graag zelfs)!

Perfectly: Ik zie je veel op het forum, maar verder ken ik je niet echt. Je lijkt me aardig.

Vera: Whoop, je lijkt me echt een aardige meid. Ik zou je, ondanks het leeftijdverschil, erg graag beter willen leren kennen.

Envy: Ik ken jou ook niet bepaald goed. Mijn eerste indruk van je is in elk geval positief! 

Giovanni: Mijn indruk van jou is nogal wisselend. Sommige posts op het forum zijn echt leuk en gezellig, andere vind ik irritant (kan aan mij liggen, voel je niet beledigd) Maar misschien ken ik je gewoon niet goed genoeg.

XAnna: Voor zover ik je ken ben je erg aardig!

Lillitha: Ik ken je niet echt :c

Angel: Ik mag je wel. Ik zou je graag beter leren kennen dus mailen mag!

Liese: Ik ken je niet echt :c

Nieke: Ik ken je een beetje, en ik mag je wel.

XLeah: Ik ken je niet echt :c

Four: Naamgenootjeee <3 Oké, jij bent gewoon echt geweldig! i lovee you <3

Bram: Voor zover ik je ken, ben je erg aardig!

Anna: Ik ken je niet goed, maar je lijkt me erg aardig! ik zie je wel veel op het forum, gezellig!

Felicia: Je bent gewoon echt een schat <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'> Ik ben blij dat ik je ken. En nog bedankt voor het aansteken met VP, hihi. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>



Whaha ty
Anoniem
YouTube-ster



:)
Toothless
Wereldberoemd



~ Iedereen gehad
Anoniem
YouTube-ster



Zeg maar als je wilt dat ik jou truth.



Supercalifragilisticexpialidocious: Ten eerste, je naam is lang, haha. Verder heb ik je wel eens voorbij zien komen op het forum, maar ik ken je niet echt. Maar mijn eerste indruk van je is wel oké.

Riraito: Ik ken je (nog) niet echt goed, maar ik zou je graag beter leren kennen. Mijn eerste indruk van je is erg positief dus als je me beter wilt leren kennen, mail maar raak! x

XO: Ik zie je vaak op de fora, je bent voor zover ik weet altijd erg aardig en gezellig. Ik ken je helaas niet erg goed verder.

TheCrazyWriter: Jou ken ik ook niet echt goed, maar je naam is leuk haha! Verder kom je aardig op me over. Ik zou jou ook graag beter leren kennen, dus mail me maar als je wilt!

Hopeless: Ik wil je graag beter leren kennen! Je komt super aardig op me over en ik zie je veel op het forum.

Maude: Mm, ik ken je niet echt. Ik zie je wel eens op het forum maar daar is het tot nu toe ook bij gebleven. Je lijkt me wel aardig!

Equality: Maureen, je bent gewoon echt een schat van een meid! We zijn nog niet zo super lang bevriend maar in die korte tijd heb ik je wel redelijk goed leren kennen. Maar het kan altijd beter worden dus meer mailen is mijn voorstel. <3

SoldToADemon: Meis je bent fantastisch! Echt waar. Ik heb je in korte tijd al best goed leren kennen maar het kan altijd beter. Maar echt, ik vind je een fantastische meid en ik hoop dat er uit ons contact een mooie vriendschap kan ontstaan! <3

Merel: Ik zie je geregeld op de fora en je lijkt me erg aardig. Alleen kom je soms wat kinderlijk over, maar je bent natuurlijk ook een stuk jonger dan dat ik ben dus dat is eigenlijk ook wel weer logisch.

Undedected: Je naam is moeilijk te typen. ;p Mm, ik ken je niet echt goed maar je komt aardig op me over! Ik zou je wel beter willen leren kennen. (:

AisaMania:  Heey! Ik wil je erg graag leren kennen want je lijkt me echt super aardig! Je bent ook bijna even oud en dat kom ik hier niet zo vaak tegen, de meesten zijn toch wat jonger. Dus als je er ook zo over denkt, zou je me mogen mailen (graag zelfs)!

Perfectly: Ik zie je veel op het forum, maar verder ken ik je niet echt. Je lijkt me aardig.

Vera: Whoop, je lijkt me echt een aardige meid. Ik zou je, ondanks het leeftijdverschil, erg graag beter willen leren kennen.

Envy: Ik ken jou ook niet bepaald goed. Mijn eerste indruk van je is in elk geval positief! 

Giovanni: Mijn indruk van jou is nogal wisselend. Sommige posts op het forum zijn echt leuk en gezellig, andere vind ik irritant (kan aan mij liggen, voel je niet beledigd) Maar misschien ken ik je gewoon niet goed genoeg.

XAnna: Voor zover ik je ken ben je erg aardig!

Lillitha: Ik ken je niet echt :c

Angel: Ik mag je wel. Ik zou je graag beter leren kennen dus mailen mag!

Liese: Ik ken je niet echt :c

Nieke: Ik ken je een beetje, en ik mag je wel.

XLeah: Ik ken je niet echt :c

Four: Naamgenootjeee! I lovee you <3 Maar ik zou je graag nog veel beter leren kennen! (Meer mailen dus!!)

Bram: Voor zover ik je ken, ben je erg aardig!

Anna: Ik ken je niet goed, maar je lijkt me erg aardig! ik zie je wel veel op het forum, gezellig!

Felicia: Je bent gewoon echt een schat <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'> Ik ben blij dat ik je ken. En nog bedankt voor het aansteken met VP, hihi. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Magical: Ik mag je heel erg! ik wil je super graag beter leren kennen, dus aarzel niet om me eens te mailen!

Sparkling: Ik ken je niet echt, maar je lijkt me aardig. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Sachiko: Jij bent één van de mensen die ik super graag beter wil leren kennen. Op het forum kom je super aardig over!

Azzura: Ik ken je niet, sorry. (Ik zie je naam nu voor het eerst <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>)

Hope: Heel kort maar krachtig: Je bent een schatje <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>



Ahw jij ook <3<3<3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste