Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
hoe zie jij er nu uit
Account verwijderd




Meest recent is dit dat was uur of 4 geleden nl.tinypic.com/r/2j61p4l/8

Why the hell ben je zo mooi.
Anoniem
Minister of Pop



Ik zie er precies zo uit atm. Ja ik heb t warm

Anoniem
YouTube-ster



Ik zie er precies zo uit atm. Ja ik heb t warm


prachtje 
Anoniem
Popster



Meest recent is dit dat was uur of 4 geleden nl.tinypic.com/r/2j61p4l/8

Why the hell ben je zo mooi.

Nee dat ben ik niet.. jij bent vast veel knapper!
Anoniem
Wereldberoemd



instagram.com/…

zoals op de eerste foto ik ben lui sorry xd
Anoniem
YouTube-ster



Meest recent is dit dat was uur of 4 geleden nl.tinypic.com/r/2j61p4l/8

poessss ¨¨¨¨ wat een schattigerd

De poes wilde niet op de foto :c en als ze dan goed stond zag ik er debiel uit.

Mhahah neeje :p
Account verwijderd




instagram.com/__sweet_robin__

zoals op de eerste foto ik ben lui sorry xd

Wat.
Jij bent zo fucking mooi.
Account verwijderd




Meest recent is dit dat was uur of 4 geleden nl.tinypic.com/r/2j61p4l/8

Why the hell ben je zo mooi.

Nee dat ben ik niet.. jij bent vast veel knapper!

Haha, blijf dat maar geloven.
Anoniem
Wereldberoemd



instagram.com/__sweet_robin__

zoals op de eerste foto ik ben lui sorry xd

Wat.
Jij bent zo fucking mooi.

Dankjewel haha
Account verwijderd




instagram.com/__sweet_robin__

zoals op de eerste foto ik ben lui sorry xd

Wat.
Jij bent zo fucking mooi.

Dankjewel haha

Nu ben ik echt jaloers. Geen leugen.
Anoniem
Popster



Why the hell ben je zo mooi.

Nee dat ben ik niet.. jij bent vast veel knapper!

Haha, blijf dat maar geloven.

Ik weet dat het zo is <3
NeonLights
Queen of Queens



h'm de zon is erg... stout meisje je had je moeten insmeren he
nu zit je in de pinarie

Haha, dat is dus het hele probleem, hoe vaak ik me ook insmeer met een goeie crème, ik verbrand wel gewoon. 

haha ik heb hetzelfde alleen mag ik niet met dat plakspul in de zon toch ni te vaak .. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>
ik mag niet verbranden ..sad het goede is na verbranden word je bruin :;d

Haha, okaay. Nou ja, ik zat ook zo vaak mogelijk in de schaduw hoor, maar ja dus niet de hele tijd, haha. 
Het is ook altijd de zelfde plek die echt heel erg verband, achter in mijn nek en euhh ja, tussen mijn boobs en keel in zeg maar. Jhaa ik weet niet hoe ik dat beter kan uitleggen. En mijn gezicht verbrand altijd, omdat ik dat smerige spul niet op mijn gezicht wil hebben, haha.

Wrm mag jij eigenlijk niet verbranden? 
Ik helaas niet. Ik word dan weer net zo blank als wat ik daarvoor was. 
Anoniem
Wereldberoemd



Wat.
Jij bent zo fucking mooi.

Dankjewel haha

Nu ben ik echt jaloers. Geen leugen.

Mwah dat zijn foto's dat is anders xD
Anoniem
YouTube-ster



instagram.com/__sweet_robin__

zoals op de eerste foto ik ben lui sorry xd

je bent wel mooi maar er is een maar ja ik vind je er een beetje fake uitzien :s
Account verwijderd




Dankjewel haha

Nu ben ik echt jaloers. Geen leugen.

Mwah dat zijn foto's dat is anders xD

Nou en, volgens mij ben je echt pretty.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste