Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Ik vind het niet ok dat wout een ban heeft
Cinta
Landelijke ster



Uhu, het is erg balen allemaal. :'C

Ik mail morgen Lianne, ik ga hier niet akkord mee. 

idk of dat zin heeft...?

In de regels staat dat als je niet akkoord bent dat je een administrator moet mailen, dus dat ga ik dan ook doen
Alessa
Popster



M,n steen lag lekker wat is er gebeurd
Toothless
Wereldberoemd



Ik denk dat ik beter "hh" kan doen, ik weet zeker dat ik commentaar krijg als ik nu mijn mening geven ga. xD

toch ben ik wel benieuwd naar je mening. wil je hem mailen? :$
Toothless
Wereldberoemd



Ik ben van mening veranderd. Dit is inderdaad wel een te hoge straf ja.
- zit hij trouwens op gSm? zo ja, weet iemand zijn naam daar? wil hem iets zeggen.. -

Saph

Thanks
Toothless
Wereldberoemd



Ik denk dat ik beter "hh" kan doen, ik weet zeker dat ik commentaar krijg als ik nu mijn mening geven ga. xD

toch ben ik wel benieuwd naar je mening. wil je hem mailen? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Straks hebben we weer een discussie. D:

Discussies hebben is toch soms leuk? ;) Nee oké, als je niet wilt hoeft het niet, maar ik ben gewoon wel benieuwd naar je mening.
Toothless
Wereldberoemd



Straks hebben we weer een discussie. D:

Discussies hebben is toch soms leuk? <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'> Nee oké, als je niet wilt hoeft het niet, maar ik ben gewoon wel benieuwd naar je mening.

Ik ben niet echt van de discussies op dit moment. xd

Nee ik ook niet :) Maar wil je me nou mailen of niet? :$ Voel je niet verplicht of course.
Toothless
Wereldberoemd



Ik ben niet echt van de discussies op dit moment. xd

Nee ik ook niet <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'> Maar wil je me nou mailen of niet? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'> Voel je niet verplicht of course.

Hm, is t dan niet zwartmaken?

idk...
Anoniem
Playback-ster



hh!!!!
Account verwijderd




Ik kan het wel begrijpen dat hij ban + badge weg heeft, het was een grapje, maar toch was het misbruik van zijn functie. Dat wordt bestraft... Het is jammer voor hem, maar ik vind het terecht.

nanouk1234
Straatmuzikant



Ja erg jammer :c
Sophrosyne
Straatmuzikant



Hij heeft toch een TO? Geen ban?

Melding
Deze speler heeft op dit moment een time-out. Deze time-out verloopt op 16-06-2014 19:06:07. Tot deze tijd zal deze speler niet kunnen inloggen.
Anoniem
Popster



Ik denk dat ik beter "hh" kan doen, ik weet zeker dat ik commentaar krijg als ik nu mijn mening geven ga. xD

Anoniem
YouTube-ster



hij kan gewoon online komen via proxy hoor HAHAHAH.
Anoniem
YouTube-ster



maar ok, ik denk sws dat als het iemand anders dan wout was, zouden jullie allemaal anders reageren

srry, maar dit denk ik dan he.
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



Meh ik heb de situatie niet meegekregen. 
Dit topic is gesloten.
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste