Cinta schreef:
In de regels staat dat als je niet akkoord bent dat je een administrator moet mailen, dus dat ga ik dan ook doen
Tooth schreef:
idk of dat zin heeft...?
TaylorSwift schreef:
Ik mail morgen Lianne, ik ga hier niet akkord mee.
Ilse schreef:
Uhu, het is erg balen allemaal. :'C
Uhu, het is erg balen allemaal. :'C
Ik mail morgen Lianne, ik ga hier niet akkord mee.
idk of dat zin heeft...?
In de regels staat dat als je niet akkoord bent dat je een administrator moet mailen, dus dat ga ik dan ook doen


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17

Nee oké, als je niet wilt hoeft het niet, maar ik ben gewoon wel benieuwd naar je mening.
Nee oké, als je niet wilt hoeft het niet, maar ik ben gewoon wel benieuwd naar je mening.
Maar wil je me nou mailen of niet?
Maar wil je me nou mailen of niet?