Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
ik geef een weekje manager weg
Account verwijderd




Oeh! arme jij! Daar kan ik nooit tegen, als er iemand al dansend langs loopt en je vol morst

neeenee nee , bij elk doelpunt van nederland gingen ze met bier gooien <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

5 x hahahahah <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

nee het erge was.. er werd zes keer gegooid
ook toen die van spanje buitenspel was
BeYourMusic
Popster



neeenee nee , bij elk doelpunt van nederland gingen ze met bier gooien <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Haha! Ah ja, met 5-1 gewonnen was het niet?

jup

5x dus haha
BeYourMusic
Popster



neeenee nee , bij elk doelpunt van nederland gingen ze met bier gooien <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

5 x hahahahah <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

nee het erge was.. er werd zes keer gegooid
ook toen die van spanje buitenspel was

een extraatje :p
Account verwijderd




haha door gister zeker <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Bij elk doelpunt ja
we stonden met 200 man op een plein

wow , ik had het eigenlijk eerlijk gezegt niet verwacht van nl. toch was ik voor nederland xd

nee ik ook echt niet, ik ging er heen en dacht eigenlijk word iedereen daar fackedup schagerijnig omdat spanje wint

Anoniem
YouTube-ster



5 x hahahahah <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

nee het erge was.. er werd zes keer gegooid
ook toen die van spanje buitenspel was

een extraatje <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Mhuahahah ja echt eh :d
BeYourMusic
Popster



Nog veel plezier allemaal vandaag, ik ga nu leren c:

succes met leren
Account verwijderd




5 x hahahahah <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

nee het erge was.. er werd zes keer gegooid
ook toen die van spanje buitenspel was

een extraatje <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

haha elke keer als er geskoord werd ging ik met mn vriendinnen onze muts op zetten, het was nasty daar hehahah
Anoniem
YouTube-ster



Nog veel plezier allemaal vandaag, ik ga nu leren c:

ik leer ook nu achter de computer ^^ *.* haha
Account verwijderd




Nog veel plezier allemaal vandaag, ik ga nu leren c:

voor examens right'?
goodluck floor ♥
BeYourMusic
Popster



Bij elk doelpunt ja
we stonden met 200 man op een plein

wow , ik had het eigenlijk eerlijk gezegt niet verwacht van nl. toch was ik voor nederland xd

nee ik ook echt niet, ik ging er heen en dacht eigenlijk word iedereen daar fackedup schagerijnig omdat spanje wint


jaa, toen kwam de eerste doelpunt door van persie 
BeYourMusic
Popster



nee het erge was.. er werd zes keer gegooid
ook toen die van spanje buitenspel was

een extraatje <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

haha elke keer als er geskoord werd ging ik met mn vriendinnen onze muts op zetten, het was nasty daar hehahah

ik hoorde geschreeuw in mijn buurt haha plus nog vuurwerk xd
Account verwijderd




een extraatje <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

haha elke keer als er geskoord werd ging ik met mn vriendinnen onze muts op zetten, het was nasty daar hehahah

ik hoorde geschreeuw in mijn buurt haha plus nog vuurwerk xd

jaa bij mij ook
BeYourMusic
Popster



Nog veel plezier allemaal vandaag, ik ga nu leren c:

ik leer ook nu achter de computer ^^ *.* haha

Dat lukt mij nooit c:

Doei!

mij ook niet :p
Anoniem
YouTube-ster



Nog veel plezier allemaal vandaag, ik ga nu leren c:

ik leer ook nu achter de computer ^^ *.* haha

Dat lukt mij nooit c:

Doei!

dag dag xp ghihi
Cynthia
Straatmuzikant



AHww, sweet.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste