schreef:
nee het erge was.. er werd zes keer gegooid
ook toen die van spanje buitenspel was
KIM16 schreef:
5 x hahahahah
Jasmijn schreef:
neeenee nee , bij elk doelpunt van nederland gingen ze met bier gooien
florrekexx schreef:
Oeh! arme jij! Daar kan ik nooit tegen, als er iemand al dansend langs loopt en je vol morst
Oeh! arme jij! Daar kan ik nooit tegen, als er iemand al dansend langs loopt en je vol morst
neeenee nee , bij elk doelpunt van nederland gingen ze met bier gooien

5 x hahahahah

nee het erge was.. er werd zes keer gegooid
ook toen die van spanje buitenspel was


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19
