Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
De eerste personen die reageren
Anoniem
YouTube-ster



:hearteyes:bananacrazy
Account verwijderd




Godverdomme. Ik heb het afgesloten (per ongeluk) terwijl het nog niet opgeslagen was...
Anoniem
YouTube-ster



Godverdomme. Ik heb het afgesloten (per ongeluk) terwijl het nog niet opgeslagen was...

das niet slim xp
Account verwijderd




Godverdomme. Ik heb het afgesloten (per ongeluk) terwijl het nog niet opgeslagen was...

das niet slim xp

Niet slim, en niet leuk.
Account verwijderd




Aah ik heb het terug! Yay.
Account verwijderd




btgf

Damn, wie moet ik nu weg doen? Haha.
Anoniem
YouTube-ster



Godverdomme. Ik heb het afgesloten (per ongeluk) terwijl het nog niet opgeslagen was...

das niet slim xp

Niet slim, en niet leuk.

blondje ? ^^ :d
Account verwijderd




das niet slim xp

Niet slim, en niet leuk.

blondje ? ^^ <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Nee. Ik was een blondje toen ik klein was.
Anoniem
YouTube-ster



Niet slim, en niet leuk.

blondje ? ^^ <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Nee. Ik was een blondje toen ik klein was.

Mhuahah het is er nog niet uit zene eens blond altijd blond
blondjes for ever ;)
Anoniem
Playback-ster



Iemand verstand van Photofiltre? Want als ik er nu een persoon wil opzetten is zijn/haar achtergrond wel zwart. 

Klik op vp avatar -> afbeeldingen opslaan als, random opslaan

Photofiltre

klik op laag (bovenin) klik op: openen als laag, en dan die avatar zoeken.
Account verwijderd




blondje ? ^^ <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

Nee. Ik was een blondje toen ik klein was.

Mhuahah het is er nog niet uit zene eens blond altijd blond
blondjes for ever <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Nee, niet echt. Je ziet het niet. Helemaal bruin.
Account verwijderd




Iemand verstand van Photofiltre? Want als ik er nu een persoon wil opzetten is zijn/haar achtergrond wel zwart. 

Klik op vp avatar -> afbeeldingen opslaan als, random opslaan

Photofiltre

klik op laag (bovenin) klik op: openen als laag, en dan die avatar zoeken.

Ja ik weet het al van Ilse. Toch bedankt!
Anoniem
Playback-ster



Iemand verstand van Photofiltre? Want als ik er nu een persoon wil opzetten is zijn/haar achtergrond wel zwart. 

Klik op vp avatar -> afbeeldingen opslaan als, random opslaan

Photofiltre

klik op laag (bovenin) klik op: openen als laag, en dan die avatar zoeken.

Ja ik weet het al van Ilse. Toch bedankt!

niemand mag ilse!!!!!!!!!!! :cry2:
Account verwijderd




Klik op vp avatar -> afbeeldingen opslaan als, random opslaan

Photofiltre

klik op laag (bovenin) klik op: openen als laag, en dan die avatar zoeken.

Ja ik weet het al van Ilse. Toch bedankt!

niemand mag ilse!!!!!!!!!!! <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>

HAHAHAHA :'') Arme jij.
Anoniem
YouTube-ster



Nee. Ik was een blondje toen ik klein was.

Mhuahah het is er nog niet uit zene eens blond altijd blond
blondjes for ever <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Nee, niet echt. Je ziet het niet. Helemaal bruin.

vanbinnen ook ? :o
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste