Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Wout terug
Wout terug als NTer
Anoniem
Straatmuzikant



Okee wat hij gedaan heeft was facking dom, maar de straf was zwaar en zijn artikels waren gewoon de beste van alle NT'ers

ff janken dit 

sad
Anoniem
Playback-ster



Okee wat hij gedaan heeft was facking dom, maar de straf was zwaar en zijn artikels waren gewoon de beste van alle NT'ers

Awhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh omg loveeeee
Cinta
Landelijke ster



Okee wat hij gedaan heeft was facking dom, maar de straf was zwaar en zijn artikels waren gewoon de beste van alle NT'ers

thanks!!!!!!
Anoniem
Landelijke ster



Dit is de eerste keer dat hij zou stoppen? En hoezo heeft Wout al veel kansen gehad? Hij had voor de ban nog geen enkele TO?

Ik bedoel voor functies. Daarbij doe ik gewoon wat er op dit topic gevraagd wordt.

Iedereen verdiend een tweede kans om zijn fouten op te pakken.

DIT.
Anoniem
Playback-ster



Hij heeft hiervoor een te zware straf gehad, true. Hij zei wel dat hij zou stoppen met vp en dus als nt en ct. Het is dus lullig, maar waarom terug als hij zelf zegt dat hij zou gaan stoppen? Al voor dit drama?

Ik denk dat dit nu alleen maar onnodig omhoog wordt gehaald. Sorry. Ik gun het hem op zich best hoor, maar hij moet niet steeds stoppen.

Voordat bepaalde mensen weer over mij beginnen, blogger is geen functie en Wout heeft al veel kansen gehad. De straf was onterecht, maar als hij toch stopt, dan zie ik t nut er niet van in. Daarbij mag ik m'n mening geven, gezien erom gevraagd wordt.

Dit is de eerste keer dat hij zou stoppen? En hoezo heeft Wout al veel kansen gehad? Hij had voor de ban nog geen enkele TO?

Ik bedoel voor functies. Daarbij doe ik gewoon wat er op dit topic gevraagd wordt.

Hoe bedoel je kansen? XD Ik heb gewoon voor functies gesolliciteerd zoals iedereen, dat ik het vaak werd is niet mijn schuld sad
Anoniem
Straatmuzikant



Hij heeft misbruik gemaakt van EEN functie, dus het is logisch dat hij ze dan allemaal verliest vind ik.

stel je eens voor je bent designer, moderator en nieuwsteam

je hebt precies hetzelfde gedaan als wout op de nieuwsteam account

al je functies werden afgenomen door lianne

dan voel je even genaaid door vieze pedofielen 

right

Nee, want ik haal dat soort geintjes niet uit want ik vind ze niet grappig en niet logisch

ik zei toch 'stel je voor'

en natuurlijk zou jij niet doen


maar stel je voor 

plaats je voeten eens op de schuldige
Anoniem
Landelijke ster



Wat is er überhaupt gebeurd? 

Hij stuurde via ct acc een nep waarschuwings mail naar heel vp.
Anoniem
Playback-ster



Okee wat hij gedaan heeft was facking dom, maar de straf was zwaar en zijn artikels waren gewoon de beste van alle NT'ers

ik vind dit lief omg
Account verwijderd




stel je eens voor je bent designer, moderator en nieuwsteam

je hebt precies hetzelfde gedaan als wout op de nieuwsteam account

al je functies werden afgenomen door lianne

dan voel je even genaaid door vieze pedofielen 

right

Nee, want ik haal dat soort geintjes niet uit want ik vind ze niet grappig en niet logisch

Jij zou ook huilen als al je functies door een stomme fout werden afgepakt meis.

Misschien denk je nu van niet, maar believe me.

Account verwijderd




Okee wat hij gedaan heeft was facking dom, maar de straf was zwaar en zijn artikels waren gewoon de beste van alle NT'ers

ik vind dit lief omg

die van vanochtend "deze layout heb ik even snel gemaakt"omg... ik vond em geweldig
Anoniem
Landelijke ster



Hij heeft misbruik gemaakt van EEN functie, dus het is logisch dat hij ze dan allemaal verliest vind ik.

Ik vind van niet, hij heeft een straf gekregen die gelijk staat aan mensen die veel ergere dingen hebben gedaan. Het was maar een grap en hij ziet zelf nu ook echt wel in dat het niet goed was. Dat is het beste toch? Dat hij ervan heeft geleerd.

Hij heeft ergens misbruik van gemaakt, ik vind misbruik gewoon gruwelijk op elke manier, en bedank je ook eens hoe Lianne zich voelde, ik denk niet dat ze het leuk vond dat ze iemand ergens mee vertrouwd en diegene er misbruik van maakt. Ik weet niet of Lianne zo denkt, maar zo zou ik denken

Snap ik wel tho, maar iedereen verdiend een 2e kans.
Anoniem
Minister of Pop



ja
Anoniem
Playback-ster



Ik bedoel voor functies. Daarbij doe ik gewoon wat er op dit topic gevraagd wordt.

Iedereen verdiend een tweede kans om zijn fouten op te pakken.

Klopt, maar hij heeft al meerdere kansen gehad. Mja, sommige mensen zijn nou eenmaal favoriet en krijgen meer geloof en kansen als ze spijt hebben.

Ik ben nooit een favoriet geweest? :o Ja oke, bij Emma inderdaad ja maar hoeverre ik weet niet bij Kaj en Lianne? XD

En hoezo heb ik meerdere kansen gehad? :o Je mag het me ook mailen tho, want ik heb geen idee wat je bedoelt sad
Anoniem
Playback-ster



ik vind dit lief omg

die van vanochtend "deze layout heb ik even snel gemaakt"omg... ik vond em geweldig

Dit is wel waar, hij heeft wel talent though.

layouten is geen talent sad is gewoon oefenen
Cinta
Landelijke ster



die van vanochtend "deze layout heb ik even snel gemaakt"omg... ik vond em geweldig

Dit is wel waar, hij heeft wel talent though.

layouten is geen talent sad is gewoon oefenen

Je moet er wel oog voor hebben tho
Dit topic is gesloten.
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste