Katharos schreef:
De competitie heeft een aantal weken als vast topic gestaan.
MARINADIAMANDIS schreef:
Ik wist geen eens dat die competitie er was want ik had wel betere dingen te doen in mijn leven dan op vp zitten en ja ik denk dat ik beter had gekund als ik eraan mee zou hebben gedaan.
Ilse schreef:
Had jij het beter gekund dan? xd
MARINADIAMANDIS schreef:
wat lelijk lol die vorige was zo veel mooier
wat lelijk lol die vorige was zo veel mooier
Had jij het beter gekund dan? xd
Ik wist geen eens dat die competitie er was want ik had wel betere dingen te doen in mijn leven dan op vp zitten en ja ik denk dat ik beter had gekund als ik eraan mee zou hebben gedaan.
De competitie heeft een aantal weken als vast topic gestaan.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18
