Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Sorry maar ik vind die BT badge echt lelijk
Anoniem
Popster



wat lelijk lol die vorige was zo veel mooier

Had jij het beter gekund dan? xd

Ik wist geen eens dat die competitie er was want ik had wel betere dingen te doen in mijn leven dan op vp zitten en ja ik denk dat ik beter had gekund als ik eraan mee zou hebben gedaan. 

De competitie heeft een aantal weken als vast topic gestaan.
Anoniem
Wereldberoemd



wat lelijk lol die vorige was zo veel mooier

Had jij het beter gekund dan? xd

Wacht laat me raden, jij hebt de badge gemaakt en je kan niet tegen kritiek. Is het dat?

Ja ik heb de badge gemaakt ja. En ik kan wel tegen kritiek hoor. 
Ik vind alleen niet dat mensen het recht hebben om iemand af te kraken terwijl ze het zelf niet veel beter hadden gekund, so yeah. Dat is mijn mening. :d
Anoniem
YouTube-ster



Het BT heeft deze badge gekozen, dus blijkbaar is deze het mooiste.
& Het heeft geen enkel nut om te gaan lopen zeiken over andermans badge, het gaat er niks aan veranderen, dus ga wat beters met je leven doen.
Account verwijderd




Had jij het beter gekund dan? xd

Wacht laat me raden, jij hebt de badge gemaakt en je kan niet tegen kritiek. Is het dat?

Ja ik heb de badge gemaakt ja. En ik kan wel tegen kritiek hoor. 
Ik vind alleen niet dat mensen het recht hebben om iemand af te kraken terwijl ze het zelf niet veel beter hadden gekund, so yeah. Dat is mijn mening. <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Je kunt niet zeggen dat het moeilijk is om zo'n badge te maken he? 
Account verwijderd




Serieus iedereen die zeikt, had dan zelf mee gedaan en had dan zelf gewonnen, want tja, je kan het blijkbaar zo veel beter? Ik kan me best voorstellen dat iemand die deze badge heeft gemaakt zich hier niet prettig onder voelt.
Anoniem
YouTube-ster



Wacht laat me raden, jij hebt de badge gemaakt en je kan niet tegen kritiek. Is het dat?

Ja ik heb de badge gemaakt ja. En ik kan wel tegen kritiek hoor. 
Ik vind alleen niet dat mensen het recht hebben om iemand af te kraken terwijl ze het zelf niet veel beter hadden gekund, so yeah. Dat is mijn mening. <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Je kunt niet zeggen dat het moeilijk is om zo'n badge te maken he? 

Jawel dat kun je wel. 
Anoniem
Wereldberoemd



Wacht laat me raden, jij hebt de badge gemaakt en je kan niet tegen kritiek. Is het dat?

Ja ik heb de badge gemaakt ja. En ik kan wel tegen kritiek hoor. 
Ik vind alleen niet dat mensen het recht hebben om iemand af te kraken terwijl ze het zelf niet veel beter hadden gekund, so yeah. Dat is mijn mening. <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Je kunt niet zeggen dat het moeilijk is om zo'n badge te maken he? 

Nou ik heb er wel mijn best op gedaan, dus ja dat is het belangrijkst.
Ik heb ook andere badges gemaakt maar blijkbaar vonden ze deze het mooist. Dat is hun keuze, niet de mijne.
Anoniem
YouTube-ster



Ik vond dat het wel vaak op de homepage te zien was. Maar ja, als je nu een badge maakt wie weet vinden ze die wel nog mooier idk. --'

Nee ik had het serieus niet gezien..
Maar 't boeit mij echt niet zoveel hoe die BT badge er uit ziet hoor ;-;

Nou je moet ook begrijpen dat als iemand zijn best heeft gedaan om een badge te maken en dat die alleen maar wordt afgezeken, dat dat niet echt bepaald leuk is. Net alsof anderen het beter hadden gekund. ;3

Eh sorry hoor, maar er zullen heus wel mensen zijn die het beter hadden gekund.
Anoniem
Wereldberoemd



Serieus iedereen die zeikt, had dan zelf mee gedaan en had dan zelf gewonnen, want tja, je kan het blijkbaar zo veel beter? Ik kan me best voorstellen dat iemand die deze badge heeft gemaakt zich hier niet prettig onder voelt.

Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt.
Anoniem
YouTube-ster



Nee ik had het serieus niet gezien..
Maar 't boeit mij echt niet zoveel hoe die BT badge er uit ziet hoor ;-;

Nou je moet ook begrijpen dat als iemand zijn best heeft gedaan om een badge te maken en dat die alleen maar wordt afgezeken, dat dat niet echt bepaald leuk is. Net alsof anderen het beter hadden gekund. ;3

Eh sorry hoor, maar er zullen heus wel mensen zijn die het beter hadden gekund.

Dan moesten ze maar meedoen en winnen, en dat is niet gebeurt. 
Account verwijderd




Nee ik had het serieus niet gezien..
Maar 't boeit mij echt niet zoveel hoe die BT badge er uit ziet hoor ;-;

Nou je moet ook begrijpen dat als iemand zijn best heeft gedaan om een badge te maken en dat die alleen maar wordt afgezeken, dat dat niet echt bepaald leuk is. Net alsof anderen het beter hadden gekund. ;3

Eh sorry hoor, maar er zullen heus wel mensen zijn die het beter hadden gekund.

Maar die mensen hebben dan niet meegedaan, dus je hoeft nergens over te zeuren zeg
Anoniem
Wereldberoemd



Nou je moet ook begrijpen dat als iemand zijn best heeft gedaan om een badge te maken en dat die alleen maar wordt afgezeken, dat dat niet echt bepaald leuk is. Net alsof anderen het beter hadden gekund. ;3

Eh sorry hoor, maar er zullen heus wel mensen zijn die het beter hadden gekund.

Dan moesten ze maar meedoen en winnen, en dat is niet gebeurt. 

Anoniem
YouTube-ster



Nou je moet ook begrijpen dat als iemand zijn best heeft gedaan om een badge te maken en dat die alleen maar wordt afgezeken, dat dat niet echt bepaald leuk is. Net alsof anderen het beter hadden gekund. ;3

Eh sorry hoor, maar er zullen heus wel mensen zijn die het beter hadden gekund.

Maar die mensen hebben dan niet meegedaan, dus je hoeft nergens over te zeuren zeg

Anoniem
YouTube-ster



Nou je moet ook begrijpen dat als iemand zijn best heeft gedaan om een badge te maken en dat die alleen maar wordt afgezeken, dat dat niet echt bepaald leuk is. Net alsof anderen het beter hadden gekund. ;3

Eh sorry hoor, maar er zullen heus wel mensen zijn die het beter hadden gekund.

Maar die mensen hebben dan niet meegedaan, dus je hoeft nergens over te zeuren zeg

Je hoeft niet mee te doen om het beter te kunnen, en als mensen die competitie niet hebben gezien, is het nogal moeilijk om mee te doen he u_u
Tanoshime
Playback-ster



Ik vind hem anders WEL leuk n_n
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste