Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
20 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Nieuw platenlabel! ~ Creativity
Anoniem
Wereldberoemd



omg caitlynn jij moet me echt een keer tekenen op de computer <3333

okay ^^

doe ik wel eens al CREW inelkaar zit de leden ect
Anoniem
Wereldberoemd



omg caitlynn jij moet me echt een keer tekenen op de computer <3333

Ja alleen dan mag ze er in, ze moet ons tekenen!!
Anoniem
Wereldberoemd



omg caitlynn jij moet me echt een keer tekenen op de computer <3333

Ja alleen dan mag ze er in, ze moet ons tekenen!!

HEHEEH
Anoniem
YouTube-ster



omg caitlynn jij moet me echt een keer tekenen op de computer <3333

Ja alleen dan mag ze er in, ze moet ons tekenen!!

HEHEEH

AHHAHA beste plan ever
nee srs jij moet me echt een keer tekenen
Anoniem
Wereldberoemd



Ja alleen dan mag ze er in, ze moet ons tekenen!!

HEHEEH

AHHAHA beste plan ever
nee srs jij moet me echt een keer tekenen

Thats okay ^^

Anoniem
YouTube-ster



HEHEEH

AHHAHA beste plan ever
nee srs jij moet me echt een keer tekenen

Thats okay ^^


Braaf ahaha
Anoniem
Wereldberoemd



AHHAHA beste plan ever
nee srs jij moet me echt een keer tekenen

Thats okay ^^


Braaf ahaha

Wat me tekentablet alles doet voor me ^^
Account verwijderd




wss morgen pas aangezien ik nu op iPad moet cry
Anoniem
YouTube-ster



Thats okay ^^


Braaf ahaha

Wat me tekentablet alles doet voor me ^^

Tekentablets zijn geweldiggg
Anoniem
Wereldberoemd



Braaf ahaha

Wat me tekentablet alles doet voor me ^^

Tekentablets zijn geweldiggg

ik heb er 2 LIKE A BOSS
Anoniem
YouTube-ster



Wat me tekentablet alles doet voor me ^^

Tekentablets zijn geweldiggg

ik heb er 2 LIKE A BOSS

OMG ZO KOEL
Account verwijderd




shit


probeer ik hem opnieuw op te slaan voor ik moet stoppen o dat ik iets heb veranderd

verwijder ik hem


w h y
Anoniem
Wereldberoemd



Btw als je iets hebt ingezonden dan mag je alvast een verzoek sturen om lid te worden voor het platenlabel. Als je er in gelaten wordt dan merk je het vanzelf wel. :d

& Waarschijnlijk nemen we morgen pas de eerste leden dus dan zijn jullie daar ook alvast op voorbereid (ivm iets haha).
Anoniem
YouTube-ster



Op zo'n ding heb ik lang gewacht cry

Ja echt he daarom wilde ik dus clubs want nu kunnen sommige mensen ook niet komen omdat ze al platenlabel hebben enzo want het is gewoon nice om met creatieve mensen te kunnen praten en tutorials en designs en shit xd.
Account verwijderd




Btw als je iets hebt ingezonden dan mag je alvast een verzoek sturen om lid te worden voor het platenlabel. Als je er in gelaten wordt dan merk je het vanzelf wel. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

& Waarschijnlijk nemen we morgen pas de eerste leden dus dan zijn jullie daar ook alvast op voorbereid (ivm iets haha). <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Morgen stuur ik iets in, I promise
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste