Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
MusicRecords = TK!
Ninurta
Straatmuzikant



HH, succes met verkoop!
Compulsion
Wereldberoemd



140

Weet je al wat deal is? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Ik denk iets van een 300 credits
Sophrosyne
Straatmuzikant



155
Compulsion
Wereldberoemd



HH, succes met verkoop!

Dank je!
Toothless
Wereldberoemd



140

Weet je al wat deal is? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Ik denk iets van een 300 credits

whuuuuut nooo sad
Toothless
Wereldberoemd



160
Compulsion
Wereldberoemd



140

Weet je al wat deal is? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Ik denk iets van een 300 credits

whuuuuut nooo sad

Maar ik zie nog, als ik zo'n hoge boden niet krijg niet haha xd
Sophrosyne
Straatmuzikant



165
Toothless
Wereldberoemd



175
Anoniem
YouTube-ster



Ik hoop echt dat er een goed serieus persoon 'm koopt,
en niet iemand die het hele label verpest..
Compulsion
Wereldberoemd



Graag verhogen met 10 credits vanaf nu haha. :)
Sophrosyne
Straatmuzikant



140

Weet je al wat deal is? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Ik denk iets van een 300 credits

whuuuuut nooo sad

Indeed, al is het een toplabel, 300 is wel erg veel..
Compulsion
Wereldberoemd



Ik hoop echt dat er een goed serieus persoon 'm koopt,
en niet iemand die het hele label verpest..

Daar houd ik wel rekening mee. ;)
Compulsion
Wereldberoemd



Ik denk iets van een 300 credits

whuuuuut nooo sad

Indeed, al is het een toplabel, 300 is wel erg veel..

Ik zie nog ;)
Toothless
Wereldberoemd



Ik hoop echt dat er een goed serieus persoon 'm koopt,
en niet iemand die het hele label verpest..

Als ik hem krijg, ga ik mijn best doen maar ik heb nog geen ervaring met het beheren van platenlabels xd
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste