Akiramenaide schreef:
Undedected schreef:
Bram schreef:
Moet je misschien beter op gaan letten wat je post, voor je nog zo'n kutreactie plaatst.
Niet dat het me boeit dat niemand zoiets zou doen, tho. Hun verlies.
Hoezo 'verlies' als hun dat doen, who cares, denken 'ik heb fans'

kay ff popcorn pakken, its gonna get painful in here (believe me, een discussie van bram win je niet (vaak), srry ive been there)