Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Tbh ben ik bang dat
Anoniem
Landelijke ster



Dan moet je ook niet zeggen dat je t denkt te weten hoor. Hou dan lekker je klep toe.

Weet je, je zou best eens wat vriendelijker kunnen reageren hoor. Zo'n moeite is dat toch niet? Kom op zeg.

Je kan ook gewoon besluiten om mensen niet nieuwsgierig te gaan maken door te zeggen 'dat jij weet wat er aan de hand is', je weet namelijk dat mensen het dan willen weten en als je het dan niet vertelt, is dat ronduit naaiend. :')

Idd wauw. x')
Anoniem
Wereldberoemd



Dan moet je ook niet zeggen dat je t denkt te weten hoor. Hou dan lekker je klep toe.

Weet je, je zou best eens wat vriendelijker kunnen reageren hoor. Zo'n moeite is dat toch niet? Kom op zeg.

Je kan ook gewoon besluiten om mensen niet nieuwsgierig te gaan maken door te zeggen 'dat jij weet wat er aan de hand is', je weet namelijk dat mensen het dan willen weten en als je het dan niet vertelt, is dat ronduit naaiend. :')

Ik lees dit zo sarcastisch en bitchy in mijn hoofd HAHAH
Anoniem
Wereldberoemd



Weet je, je zou best eens wat vriendelijker kunnen reageren hoor. Zo'n moeite is dat toch niet? Kom op zeg.

Je kan ook gewoon besluiten om mensen niet nieuwsgierig te gaan maken door te zeggen 'dat jij weet wat er aan de hand is', je weet namelijk dat mensen het dan willen weten en als je het dan niet vertelt, is dat ronduit naaiend. :')

Ik lees dit zo sarcastisch en bitchy in mijn hoofd HAHAH

Zo typte ik het eigenlijk ook (a)
Anoniem
Minister of Pop



Hh
Anoniem
Landelijke ster



Je kan ook gewoon besluiten om mensen niet nieuwsgierig te gaan maken door te zeggen 'dat jij weet wat er aan de hand is', je weet namelijk dat mensen het dan willen weten en als je het dan niet vertelt, is dat ronduit naaiend. :')

Ik lees dit zo sarcastisch en bitchy in mijn hoofd HAHAH

Zo typte ik het eigenlijk ook <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'>

#Proud
Daddy
Internationale ster



hmm xD
Anoniem
Minister of Pop



Ik zou echt balen als vp stopt
Anoniem
Wereldberoemd



Ik wil het niet. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Ik denk omdat  er te weinig inkomsten zijn en daardoor weinig updates en weinig nieuwe serieuze leden. Ook odat Lianne en Kaj een leven hebben en VP boos wordt dat ze weinig online komen (onterecht) dan zijn er nog minder leden want ze stoppen en ook de leden die geld uitgeven gaan dat doen. Het is een spiraal die steeds meer naar beneden gaat VP blijft online door cr te kopen en niet met popdollars te handelen voor belachelijk lage prijzen.

Ze zouden het kopen van credits aantrekkelijker moeten maken.

Mmm ja.

Maar idk how..
Account verwijderd




Ik zou echt balen als vp stopt

Ja ik ook!
Anoniem
Internationale ster



Lianne heeft toch al een keer verteld dat wij ons daar geen zorgen over hoefden te maken? ;/
Anoniem
Landelijke ster



Weet je, je zou best eens wat vriendelijker kunnen reageren hoor. Zo'n moeite is dat toch niet? Kom op zeg.

Je kan ook gewoon besluiten om mensen niet nieuwsgierig te gaan maken door te zeggen 'dat jij weet wat er aan de hand is', je weet namelijk dat mensen het dan willen weten en als je het dan niet vertelt, is dat ronduit naaiend. :')

Bedankt voor je bijdrage. Ik wens je een fijne avond. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Arrogantie overloaddddddddddddddddddddddddddddded.
Anoniem
Minister of Pop



ik egin me n rot te voelen
Anoniem
Landelijke ster



Bedankt voor je bijdrage. Ik wens je een fijne avond. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Arrogantie overloaddddddddddddddddddddddddddddded.

Eigenlijk meen ik het. 

Jij bent zo wannabe iel.
Anoniem
Minister of Pop



Meh meh meh
Anoniem
Minister of Pop



Wat nu
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste