schreef:
misschien omdat je 1 van de beste bent????
Joline schreef:
Serieus waarom willen zoveel mensen mij in het NT hebben? ;-;
Serieus waarom willen zoveel mensen mij in het NT hebben? ;-;
misschien omdat je 1 van de beste bent????
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.