Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Zou je abboneren/lezen.
Sims 3 lookbook TSR account.
Laryanue
Karaoke-ster



Jup, en natuurlijk doen we ook wat mod the sims erbij!

En wat van orangesims en s-club. ;oo
Die hebben geweldige items.

Ja en je hebt ook van die Tumblr's so don't worry, van alles wat. cool

Ja, en Rustynail enzo. Er zijn echt heel veel goede sites. c;
Sophrosyne
Straatmuzikant



En wat van orangesims en s-club. ;oo
Die hebben geweldige items.

Ja en je hebt ook van die Tumblr's so don't worry, van alles wat. cool

Ja, en Rustynail enzo. Er zijn echt heel veel goede sites. c;

Yeshhh, mocht je ons toch nog willen helpen enzo ben je altijd welkom. n___n
Laryanue
Karaoke-ster



Ja en je hebt ook van die Tumblr's so don't worry, van alles wat. cool

Ja, en Rustynail enzo. Er zijn echt heel veel goede sites. c;

Yeshhh, mocht je ons toch nog willen helpen enzo ben je altijd welkom. n___n

I'd love to! Ik vind sims modeling enzo erg leuk om te doen, so if you'll have me, I don't mind. c;
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ja, en Rustynail enzo. Er zijn echt heel veel goede sites. c;

Yeshhh, mocht je ons toch nog willen helpen enzo ben je altijd welkom. n___n

I'd love to! Ik vind sims modeling enzo erg leuk om te doen, so if you'll have me, I don't mind. c;

Wil je nog wachten op die andere vriendin waarmee je dit wou doen of wil je ons komen helpen? n__n
Laryanue
Karaoke-ster



Yeshhh, mocht je ons toch nog willen helpen enzo ben je altijd welkom. n___n

I'd love to! Ik vind sims modeling enzo erg leuk om te doen, so if you'll have me, I don't mind. c;

Wil je nog wachten op die andere vriendin waarmee je dit wou doen of wil je ons komen helpen? n__n

Ik denk niet dat die nog wil, but I don't think she'd really mind, het is immers al een tijdje geleden. c;
Sophrosyne
Straatmuzikant



I'd love to! Ik vind sims modeling enzo erg leuk om te doen, so if you'll have me, I don't mind. c;

Wil je nog wachten op die andere vriendin waarmee je dit wou doen of wil je ons komen helpen? n__n

Ik denk niet dat die nog wil, but I don't think she'd really mind, het is immers al een tijdje geleden. c;

Dus kom je ons dan helpen? :d We'd love it!
Sophrosyne
Straatmuzikant



nee

stem op ja jij biatch
Laryanue
Karaoke-ster



Wil je nog wachten op die andere vriendin waarmee je dit wou doen of wil je ons komen helpen? n__n

Ik denk niet dat die nog wil, but I don't think she'd really mind, het is immers al een tijdje geleden. c;

Dus kom je ons dan helpen? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'> We'd love it!

Sure!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik denk niet dat die nog wil, but I don't think she'd really mind, het is immers al een tijdje geleden. c;

Dus kom je ons dan helpen? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'> We'd love it!

Sure!

Okay dan ga ik waarschijnlijk vanavond even het account aanmaken en dan stuur ik jullie het wachtwoord op. Heb je nog een leuk idee voor een naam?
Laryanue
Karaoke-ster



Dus kom je ons dan helpen? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'> We'd love it!

Sure!

Okay dan ga ik waarschijnlijk vanavond even het account aanmaken en dan stuur ik jullie het wachtwoord op. Heb je nog een leuk idee voor een naam?

Euhmm...
Niet echt, Simscouture ofzo? of idk, slecht met namen.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Sure!

Okay dan ga ik waarschijnlijk vanavond even het account aanmaken en dan stuur ik jullie het wachtwoord op. Heb je nog een leuk idee voor een naam?

Euhmm...
Niet echt, Simscouture ofzo? of idk, slecht met namen.

Omg die is leuk o-o
Sophrosyne
Straatmuzikant



:dD
Laryanue
Karaoke-ster



hh
Sophrosyne
Straatmuzikant



hh
Laryanue
Karaoke-ster



hh
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste