pandie70 schreef:
niets, mijn klastitularis heet Prochilo dus tja xD
ik had geen inspiratie
Farah schreef:
Wat betekent dat? ;P
pandie70 schreef:
Prochelo? xD
Prochelo? xD
Wat betekent dat? ;P
niets, mijn klastitularis heet Prochilo dus tja xD
ik had geen inspiratie


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18