Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Waarom hebben zoveel mensen hun naam verander
Cynthia
Straatmuzikant



Er moest eigenlijk een lijst komen met naamswijzigingen.
Ik zit met hetzelfde probleem

Marissa
Internationale ster



Ik ben nog steeds dezelfde cool

Al wilde ik binnenkort wel mijn naam veranderen :'3
Account verwijderd




Een groot mysterie!! XDDD

Ja! o-o Sommige kennen me wel bij mijn vorige naam maar dat wil ik niet^^

Oh haha, heb je hun dat verteld of kwamen ze er achter? 

Nee ze weten het gewoon. 
Anoniem
Straatmuzikant



Ik ben nog steeds dezelfde cool

Al wilde ik binnenkort wel mijn naam veranderen :'3

Niet doen ;-;
Marissa
Internationale ster



Still Laura (:

Jij hebt wel eerst een andere naam gehad eh, sukkeltje <3
Marissa
Internationale ster



Ik ben nog steeds dezelfde cool

Al wilde ik binnenkort wel mijn naam veranderen :'3

Niet doen ;-;

Why not? XD
Anoniem
Straatmuzikant



Ja! o-o Sommige kennen me wel bij mijn vorige naam maar dat wil ik niet^^

Oh haha, heb je hun dat verteld of kwamen ze er achter? 

Nee ze weten het gewoon. 

Ooooh xd
Anoniem
Straatmuzikant



Ik ben nog steeds dezelfde cool

Al wilde ik binnenkort wel mijn naam veranderen :'3

Niet doen ;-;

Why not? XD

Dan raak ik nog meer in de war HAHA
Marissa
Internationale ster



Niet doen ;-;

Why not? XD

Dan raak ik nog meer in de war HAHA

AHAHAHAH, nou ja, ik maak wel een topic aan als ik hem verander :p
Account verwijderd




Oh haha, heb je hun dat verteld of kwamen ze er achter? 

Nee ze weten het gewoon. 

Ooooh xd

Vroeger stond het op mijn profiel
Anoniem
Straatmuzikant



Why not? XD

Dan raak ik nog meer in de war HAHA

AHAHAHAH, nou ja, ik maak wel een topic aan als ik hem verander <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

NOOO, doe het niet ;-; 
Anoniem
Straatmuzikant



Nee ze weten het gewoon. 

Ooooh xd

Vroeger stond het op mijn profiel

Ah, ik dacht dat jij eerst ImagineDragons was haha
Marissa
Internationale ster



Dan raak ik nog meer in de war HAHA

AHAHAHAH, nou ja, ik maak wel een topic aan als ik hem verander <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

NOOO, doe het niet ;-; 

Misschien wel, idk x']
Als ik meer dan 200 cr heb, zodat ik hem terug kan veranderen als ik hem toch niet meer leuk vind :'3
Anoniem
Straatmuzikant



AHAHAHAH, nou ja, ik maak wel een topic aan als ik hem verander <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

NOOO, doe het niet ;-; 

Misschien wel, idk x']
Als ik meer dan 200 cr heb, zodat ik hem terug kan veranderen als ik hem toch niet meer leuk vind :'3

Doe dan gewoon Safe ofzo, dan is het niet zo moeilijk voor me HAHA
Marissa
Internationale ster



NOOO, doe het niet ;-; 

Misschien wel, idk x']
Als ik meer dan 200 cr heb, zodat ik hem terug kan veranderen als ik hem toch niet meer leuk vind :'3

Doe dan gewoon Safe ofzo, dan is het niet zo moeilijk voor me HAHA

AHAHAHAHAHAH, nooo, dat klinkt helemaal niet xD
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste