Saarrr schreef:
Omg Rafke sinds wanneer ben je mod omg
Je bent wel dezelfde Rafke als van gsm ja toch of zeg ik nu iets doms
Omg Rafke sinds wanneer ben je mod omg

Je bent wel dezelfde Rafke als van gsm ja toch of zeg ik nu iets doms
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.