Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Kaj kaj toch,,
Anoniem
Wereldberoemd



En JIJ bent ene mod? faall

Ja ik ben een mod, dat is niet zo lastig te zien, toch?


idd, maar als mod zijnde moet je wel normal kunnen doen en niet zomaar ''faal'' zeggen, dit is de redden dat je zelf faalt

Sorry ik moest hierom lachen.
Anoniem
YouTube-ster



Ik snap echt niet wat je bezielt meid.
Laten we allebei gewoon onze eigen weg gaan?

OK

Doe het dan ook !
Stevie
YouTube-ster



oh jou heb ik wel eens gezien! glimlach

En wie ben jij dan?

SoHappyICouldDie. Denk niet dat je me kent, maar ik heb jou wel eens gezien ^^

Nee ken je niet haha, sorry
Anoniem
Internationale ster



Lieverd Kaj is bezig met iets en zal dit niet eens zien(l)
heyho
Playback-ster



wrm is het zo lelijk hier

ik wist dat vp lelek was maar niet zo lelijk

Leer eerst hoe je lelijk spelt, en kom dan praten xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


jullie zijn echt .....
lelek is expres zo geschreven
Anoniem
Wereldberoemd



Jeetje wat een niveau. ;s
Silatunique
Landelijke ster



wrm is het zo lelijk hier

ik wist dat vp lelek was maar niet zo lelijk

Leer eerst hoe je lelijk spelt, en kom dan praten xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

leer zelf spellen

Ik kan teminste spellen. 
Stevie
YouTube-ster



En JIJ bent ene mod? faall

Ja ik ben een mod, dat is niet zo lastig te zien, toch?


idd, maar als mod zijnde moet je wel normal kunnen doen en niet zomaar ''faal'' zeggen, dit is de redden dat je zelf faalt

Stop even met praten, je verneukt het nogal.
Stevie
YouTube-ster



En JIJ bent ene mod? faall

Ja ik ben een mod, dat is niet zo lastig te zien, toch?


idd, maar als mod zijnde moet je wel normal kunnen doen en niet zomaar ''faal'' zeggen, dit is de redden dat je zelf faalt

Stop even met praten, je verneukt het nogal.
Stevie
YouTube-ster



Leer eerst hoe je lelijk spelt, en kom dan praten xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

leer zelf spellen

Ik kan teminste spellen. 

Tenminste* 
Silatunique
Landelijke ster



maar ik houd van drama dus



DIT OKE DITTTT :#
Anoniem
Landelijke ster



wrm is het zo lelijk hier

ik wist dat vp lelek was maar niet zo lelijk

Leer eerst hoe je lelijk spelt, en kom dan praten xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

leer zelf spellen

uh ik zie bij haar geen fouten in de zin hoor
Anoniem
Landelijke ster



Ja ik ben een mod, dat is niet zo lastig te zien, toch?


idd, maar als mod zijnde moet je wel normal kunnen doen en niet zomaar ''faal'' zeggen, dit is de redden dat je zelf faalt

De mods zijn hier alleszins leuker als op gSm hoor

moet jij nodig zeggen? hier is het gwn dood
Silatunique
Landelijke ster



leer zelf spellen

Ik kan tenminste spellen. 

Tenminste* 

Anoniem
Landelijke ster



idd, maar als mod zijnde moet je wel normal kunnen doen en niet zomaar ''faal'' zeggen, dit is de redden dat je zelf faalt

De mods zijn hier alleszins leuker als op gSm hoor

moet jij nodig zeggen? hier is het gwn dood

kun je het woord dood niet gebruiken aub. dat is namelijk niet echt een vriendelijk woord eh
Dit topic is gesloten.
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste