Lamby schreef:
Sorry ik moest hierom lachen.
Zussieimke schreef:
idd, maar als mod zijnde moet je wel normal kunnen doen en niet zomaar ''faal'' zeggen, dit is de redden dat je zelf faalt
Nyu schreef:
Ja ik ben een mod, dat is niet zo lastig te zien, toch?
Zussieimke schreef:
En JIJ bent ene mod? faall
En JIJ bent ene mod? faall
Ja ik ben een mod, dat is niet zo lastig te zien, toch?
idd, maar als mod zijnde moet je wel normal kunnen doen en niet zomaar ''faal'' zeggen, dit is de redden dat je zelf faalt
Sorry ik moest hierom lachen.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


22

